Biuro prasowe
Smartney i Comperia rozpoczynają współpracę
Smartney rozpoczął współpracę z portalem Comperia.pl Zastosowane rozwiązania open banking sprawiają, że proces jest dla klientów szybki i intuicyjny.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
czytaj więcej
BIZNES
2021-02-23
Trwały, bezpieczny i energooszczędny – dom ze stali
Solidna konstrukcja i co najważniejsze szybki czas realizacji – to główne cechy budownictwa w technologii stalowej, która jest alternatywą dla domów z drewna czy cegły.
BIZNES
2021-02-23
Ponad 2,47 mln nazw w domenie .pl NASK
Rejestr domeny .pl w NASK opublikował raport dotyczący domeny .pl za czwarty kwartał 2020 roku.
Źródło informacji: NASK PIB
czytaj więcej
BIZNES
2021-02-23
Pepco dołączyło do Atrium Molo
Atrium Molo wzbogaciło swoją ofertę handlową o nowego najemcę
BIZNES
2021-02-22
Zalman CNPS10X Optima II RGB - wydajny i efektowny cooler w kompaktowej formie
Choć chłodzenie Zalman CNPS10X Optima II RGB nie należy do największych, to ma ono skutecznie radzić sobie z topowymi procesorami. Oprócz osiągów jego atutem mają być możliwości personalizacji dzięki podświetleniu RGB LED.
BIZNES
2021-02-22
Wiosenne nowości od Wawelu
Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej odsłonie oraz atrakcyjne nowości.
BIZNES
2021-02-22
Desktopowe przełączniki 2,5G w ofercie TP-Link
TP-Link wprowadza na rynek dwa nowe, desktopowe przełączniki 2,5G, które umożliwiają rozbudowę domowej lub firmowej sieci w prosty i szybki sposób. Dzięki portom 2,5G przełączniki pozwalają wykorzystać przepustowość sieci oraz zwiększyć wydajność podłączonych urządzeń.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2021-02-22
EKONSTAL WPROWADZA NA RYNEK KOMORY DO UŻYTKU PRYWATNEGO
NORMOBARIA INDYWIDUALNIE
Źródło informacji: Bromo
czytaj więcej
BIZNES
2021-02-22
Yaris co piątą nową Toyotą w Europie
Wyniki sprzedaży Toyoty w Europie w 2020 roku potwierdziły po raz kolejny, że decyzja japońskiej marki sprzed ponad 20 lat, by zbudować miejski samochód według gustów i oczekiwań europejskich klientów, była strzałem w dziesiątkę.