Biuro prasowe
BIZNES
2020-09-16
DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands
DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju.
BIZNES
2020-09-16
Nowa siedziba firmy Galderma w Warszawie
Dla zespołu ekspertów firmy Galderma, dostarczającej innowacyjne rozwiązania dermatologiczne, powstało nowe biuro stworzone przez specjalistów z Kinnarps.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-16
Upadłość konsumencka na starość
Z najnowszych danych KRD wynika, że rośnie liczba upadłości konsumenckich wśród seniorów.
BIZNES
2020-09-16
Nowy rok szkolny z Amazon STEM Kindloteka
Do końca roku powstanie 35 STEM Kindlotek – specjalnie zaaranżowanych przestrzeni do nauki w całej Polsce. Organizowane są kolejne zdalne zajęcia dla dzieci i nauczycieli w ramach programu STEM Kindloteka Online.
BIZNES
2020-09-16
Jakie szkody likwidujemy sami?
• Klienci coraz więcej szkód likwidują samodzielnie w aplikacji, w ubezpieczeniach majątkowych to nawet 25% zgłoszeń – podaje towarzystwo ubezpieczeń Compensa.
BIZNES
2020-09-16
Raport wrzesień 2020 - Jak pandemia zmieniła rynek wynajmu powierzchni biurowych
Pandemia niewątpliwie zmieniła trendy panujące na rynku biurowym. W krótkim czasie standardem może okazać się zawieranie najmów na 3 lata, a nie jak obecnie na 10, z ewentualną opcją wyjścia lub zmiany w połowie okresu najmu
BIZNES
2020-09-16
CEVA Logistics uruchamia oddziały w Ekwadorze i Urugwaju
CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, w ramach realizacji planu dynamicznej ekspansji w Ameryce Łacińskiej, uruchamia nowe oddziały w Ekwadorze i Urugwaju.
BIZNES
2020-09-16
Mobile gaming w służbie brand safety
Z badania firmy CHEQ, zajmującej się bezpieczeństwem cybernetycznym oraz Digiday, przeprowadzonego na ponad 300 podmiotach wynika, że aż 96 proc. marek korzysta z narzędzi do monitorowania bezpieczeństwa od roku lub dłużej.
Źródło informacji: Lightscape sp. z.o.o
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-16
Milka rusza z wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”
Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia nagród pieniężnych, ale także wsparcia potrzebujących.