Biuro prasowe

BIZNES 2020-09-16

DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands

DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju.
BIZNES 2020-09-16

Nowa siedziba firmy Galderma w Warszawie

Dla zespołu ekspertów firmy Galderma, dostarczającej innowacyjne rozwiązania dermatologiczne, powstało nowe biuro stworzone przez specjalistów z Kinnarps.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-16

Upadłość konsumencka na starość

Z najnowszych danych KRD wynika, że rośnie liczba upadłości konsumenckich wśród seniorów.
BIZNES 2020-09-16

Nowy rok szkolny z Amazon STEM Kindloteka

Do końca roku powstanie 35 STEM Kindlotek – specjalnie zaaranżowanych przestrzeni do nauki w całej Polsce. Organizowane są kolejne zdalne zajęcia dla dzieci i nauczycieli w ramach programu STEM Kindloteka Online.
BIZNES 2020-09-16

Jakie szkody likwidujemy sami?

• Klienci coraz więcej szkód likwidują samodzielnie w aplikacji, w ubezpieczeniach majątkowych to nawet 25% zgłoszeń – podaje towarzystwo ubezpieczeń Compensa.
BIZNES 2020-09-16

Raport wrzesień 2020 - Jak pandemia zmieniła rynek wynajmu powierzchni biurowych

Pandemia niewątpliwie zmieniła trendy panujące na rynku biurowym. W krótkim czasie standardem może okazać się zawieranie najmów na 3 lata, a nie jak obecnie na 10, z ewentualną opcją wyjścia lub zmiany w połowie okresu najmu
BIZNES 2020-09-16

CEVA Logistics uruchamia oddziały w Ekwadorze i Urugwaju

CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, w ramach realizacji planu dynamicznej ekspansji w Ameryce Łacińskiej, uruchamia nowe oddziały w Ekwadorze i Urugwaju.
BIZNES 2020-09-16

Mobile gaming w służbie brand safety

Z badania firmy CHEQ, zajmującej się bezpieczeństwem cybernetycznym oraz Digiday, przeprowadzonego na ponad 300 podmiotach wynika, że aż 96 proc. marek korzysta z narzędzi do monitorowania bezpieczeństwa od roku lub dłużej.
Źródło informacji: Lightscape sp. z.o.o
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-16

Milka rusza z wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”

Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia nagród pieniężnych, ale także wsparcia potrzebujących.