Biuro prasowe

BIZNES 2020-09-17

Co przygotować na drugie śniadanie w szkole?

Dobrym pomysłem na przekąskę w szkole mogą być kabanosy Nasze Polskie marki Duda. W 100% z polskiego mięsa.
BIZNES 2020-09-17

Żeglarski Dom z Trójkątów

Ten niebanalny projekt domu jednorodzinnego przygotowany został przez warszawską pracownię 81.WAW.PL.
BIZNES 2020-09-17

Wroclavia: nowa odsłona programu lojalnościowego Cashback

W ramach swojego programu lojalnościowego dla Stałych Klientów, centrum handlowe Wroclavia, wprowadza innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy.
BIZNES 2020-09-17

EUROPEJSKA BRANŻA TEKSTYLNA – W TYM POLSKA – BARDZIEJ WRAŻLIWE NA KRYZYS

SPADKI DWUKROTNIE WIĘKSZE NIŻ ŚREDNI SPADEK PKB
Źródło informacji: AKM multiAN PR
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-17

Wystartował trzeci park Panattoni w Bydgoszczy – 12 800 m kw. dla Reconext

Panattoni, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, rozpoczął budowę Panattoni Park Bydgoszcz III o planowanej powierzchni 43 000 m kw. Pierwszym najemcą jest Reconext – przedsiębiorstwo świadczące usługi serwisowe urządzeń elektronicznych, które zajmie 12 800 m kw.
Źródło informacji: Konkret PR
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-17

Były Prezes PKP doradza kolejom w Kazachstanie

Jakub Karnowski, Prezes PKP S.A. w latach 2012-2015 doradza kolejom w Kazachstanie z inicjatywy Banku Światowego.
BIZNES 2020-09-17

Sterowiec Goodyear Blimp wraca do europejskiego motorsportu

Sterowiec Goodyear Blimp będzie towarzyszył 24-godzinnym wyścigom Le Mans i Nürburgring. To pierwszy przelot nad europejskim wyścigiem od ponad 35 lat. Kontynuacja stuletniej współpracy między Goodyearem a Zeppelinem.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-17

Zatory płatnicze idą w parze z niewiedzą przedsiębiorców

Ponad połowa małych i średnich firm skarży się, że ich klienci nieterminowo płacą za produkty lub usługi – wynika z badania „Zatory płatnicze” Krajowego Rejestru Długów.
BIZNES 2020-09-17

LoveBrands Medical. Nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym

LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz pacjentów.
Źródło informacji: LoveBrands Medical
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-17

Covid-19 zmienił sposób prowadzenia biznesu na świecie.

Wszystkie dane przemawiają za tym, że pandemia przyspieszyła cyfryzację usług, a z możliwości przestrzeni wirtualnych zaczęli korzystać nawet najwięksi internetowi sceptycy. Czy tych kilka miesięcy zmieniło nasze nawyki?