Biuro prasowe
BIZNES
2020-02-04
Nowe rozwiązania technologiczne i rozwój oferty handlowej – podsumowanie 2019 r.
W 2019 roku Plac Unii City Shopping wprowadził kilka istotnych modernizacji, których celem jest uatrakcyjnienie obiektu i dostosowanie go do wymagań dzisiejszych klientów.
Źródło informacji: BFF Banking Group
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-04
JTI Polska ponownie najlepszym pracodawcą w Polsce
JTI Polska (część Grupy Japan Tobacco International) zajęła 1. miejsce w prestiżowej klasyfikacji Top Employers Polska 2020, obejmującej najlepszych pracodawców w naszym kraju.
Źródło informacji: JTI Polska
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-04
Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są wyjątkowe Strefy Kibica.
BIZNES
2020-02-04
Imprezy firmowe – 3 kluczowe powody, dla których warto je organizować
Według danych OECD w 2019 r. polski pracownik przepracował średnio 1792 godziny rocznie. W Europie ten wynik pobiła jedynie Grecja. Jednocześnie okazało się, że Polska znajduje się w gronie najmniej produktywnych krajów Unii Europejskiej. Co to oznacza?
BIZNES
2020-02-04
Kino rusza w Polskę – Plan na kino w Twoim mieście
Kino objazdowe rusza w Polskę z najnowszymi hitami. Organizator: Outdoor Cinema
BIZNES
2020-02-04
Nowe zasady upadłości konsumenckiej
Od 24 marca 2020 będą obowiązywały nowe zasady w upadłości konsumenckiej.
BIZNES
2020-02-04
Walter Herz wyłącznym agentem komercjalizacji warszawskiego Centrum Królewska
Firma doradcza Walter Herz wybrana została wyłącznym agentem, odpowiedzialnym za komercjalizację docenianego przez warszawiaków budynku biurowego Centrum Królewska
Źródło informacji: Prestige PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-03
BIAŁA PERŁA POMORZA - GDYNIA
Modernizm Gdyni, architektura modernizmu, Gdynia
Źródło informacji: LBC INVEST
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-03
Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są wyjątkowe Strefy Kibica.
BIZNES
2020-02-03
Wysoka sprzedaż mieszkań na osiedlu Debiut
INPRO SA sprzedało już blisko 90% mieszkań w ramach trzech etapów na osiedlu Debiut w Pruszczu Gdańskim. W ofercie pozostało łącznie 37 lokali o powierzchni od 54 mkw. do 110 mkw., z czego cztery z nich są gotowe do odbioru.
Źródło informacji: Lark Promotion
czytaj więcej