Biuro prasowe
BIZNES
2024-04-05
Jak producenci słodyczy wspierają środowisko?
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym.
BIZNES
2024-04-05
Forum Holzbau Polska - spotkanie profesjonalistów branży konstrukcji drewnianych
6 sesji tematycznych, 16 prelegentów, 65 wystawców, 3 debaty, prezentacja modułów drewnianych w skali 1:1
Źródło informacji: Forestor
czytaj więcej
BIZNES
2024-04-05
Schneider Electric ogłasza zwycięzców konkursu Sustainability Impact Awards
Schneider Electric ogłosił globalnych zwycięzców najnowszej edycji konkursu Schneider Electric Sustainability Impact Awards. Zostali oni wyróżnieni za pionierskie działania na rzecz dekarbonizacji, zarówno w ramach swoich organizacji, jak i poza nimi.
BIZNES
2024-04-05
Tanio… taniej… Lidl! Prezes Lidl Polska po raz pierwszy w podcaście
Lidl Polska zabiera głos w sprawie niskich cen! Prezes Lidl Polska, Włodzimierz Wlaźlak, w najnowszym podcaście „Dobry temat” opowiada o tym, co wpływa na kształtowanie cen przez sieci handlowe i jak łączyć niskie ceny ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
BIZNES
2024-04-05
Z jakich powodów Polacy sięgają po catering?
Z jakich powodów Polacy sięgają po catering? Jak wynika z danych Maczfit, aż 69,9% osób decyduje się na wybór cateringu ze względu na chęć zrzucenia kilogramów.
BIZNES
2024-04-05
Prawo do dobrego odżywiania jednym z przesłań Światowego Dnia Zdrowia
Prawo do dobrego odżywiania jednym z przesłań Światowego Dnia Zdrowia. Odpowiednia dieta może pozytywnie wpłynąć na proces leczenia i rekonwalescencji.
BIZNES
2024-04-05
Oświetlenie w salonach kosmetycznych - klucz do komfortu
Odpowiednie oświetlenie w salonach kosmetycznych - klucz do komfortu i efektywności
BIZNES
2024-04-05
Jacek Żerdziński – dołączył do zespołu Event Managerów w agencji HOLO Events
Do struktur agencji HOLO dołączył Jacek Żerdziński, którego zadaniem jest wsparcie zespołu i jego rozwój, a także zwiększenie świadomości marki HOLO Events jako agencji o szerokich kompetencjach.
BIZNES
2024-04-05
Parki handlowe – dzisiejsze możliwości
Parki rosną
Źródło informacji: Prestige PR
czytaj więcej