Biuro prasowe

BIZNES 2021-10-01

Razem dla dzieci w Mozambiku. Kinderkraft łączy siły z UNICEF Polska

Kinderkraft, marka produktów dziecięcych należąca do firmy 4KRAFT Sp. z o.o. rozpoczyna partnerstwo z UNICEF Polska. Celem współpracy jest zwiększenie dostępu do edukacji dla dzieci w Mozambiku.
Źródło informacji: Stowarzyszenie UNICEF Polska
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-21

Solve for Tomorrow. Samsung uwalnia potencjał młodego pokolenia

Solve for Tomorrow to globalny program firmy Samsung.
Edukacja BIZNES 2021-09-20

Czy nauka angielskiego może być popołudniową rozrywką? Tutlo dołącza do TikToka

Czy nauka angielskiego może być popołudniową rozrywką? Tutlo dołącza do TikToka
BIZNES 2021-09-16

Jak zdobyć doświadczenie zawodowe i dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej?

Już na początku studiów warto pomyśleć o pierwszych doświadczeniach zawodowych, choćby w formie wolontariatu, stażu czy praktyki wakacyjnej. Gdzie ich szukać? Podpowiedzi można znaleźć na platformie edukacyjnej Akademia Zarządzania i Rozwoju (www.azir.edu.pl).
BIZNES 2021-09-15

„Łap wiedzę z Lycamobile” – darmowy Internet dla dzieci i młodzieży na początek

Lycamobile – globalny dostawca telefonii komórkowej realizuje ogólnopolską inicjatywę, w ramach której uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych otrzymali bezpłatnie karty telefoniczne SIM z bezpłatnym dostępem do mobilnego internetu.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-14

Fundraiser – człowiek od mnożenia dobra

Zawód fundraisera zyskuje miano zawodu przyszłości. Żeby jednak móc mówić o sukcesie w tej branży, konieczna jest inwestycja w… człowieka.
Źródło informacji: PR Inspiration
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-13

Nauczyciele z niepełnosprawnością udzielają zdalnie korepetycji

Uczniowie coraz częściej korzystają z korepetycji sposób zdalny, co umożliwia podejmowanie współpracy również z nauczycielami z orzeczeniami o niepełnosprawności, których zrzesza projekt „Belfer w sieci”.
Źródło informacji: Ramka PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-09

Pierwszeństwo dla efektywności energetycznej

W obliczu coraz intensywniejszych wyzwań klimatycznych, należy zweryfikować i zdecydowanie przyspieszyć działania zmierzające do osiągnięcia neutralności emisyjnej. Potrzebna jest zielona odbudowa gospodarki, a jej siłą napędową powinna być efektywność energetyczna.
Edukacja BIZNES 2021-09-09

Niemal 2/3 Polaków kupuje chałwę – na co konsumenci zwracają?

Niemal 2/3 Polaków kupuje chałwę – na co konsumenci zwracają uwagę przy sklepowych półkach?
Źródło informacji: 38 pr & content communication
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-08

Dzieci walczą ze zmianą klimatu – wykonały ponad pół miliona wyzwań

Od rozpoczęcia kampanii Mistrzowie klimatu Cartoon Network minęło zaledwie 9 tygodni. Dzieci w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie już udowodniły swoje zaangażowanie w walkę z ociepleniem klimatu. Chcą być częścią pozytywnej zmiany.