Biuro prasowe

BIZNES 2022-02-17

Zapotrzebowanie wzrasta o 20%

Jak mówi Mariusz Hoszowski, prezes firmy Smart Work, w 2022 roku popularność tego typu usług będzie jeszcze większa, co związane jest ze znaczącym problemem braku rąk do pracy oraz wzmożonym popytem na pracowników z zagranicy...
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
czytaj więcej
BIZNES 2022-02-17

Royal Robbins nowym klientem agencji Projekt77

Fenix, międzynarodowa grupa posiadająca w portfolio produkty wspierające aktywność na świeżym powietrzu, powierzyła kompleksową obsługę public relations marki Royal Robbins agencji Projekt77.
BIZNES 2022-02-17

Co 3. firma nie wie, co robić, gdy kontrahent nie płaci

Brak terminowej zapłaty od kontrahentów jest bolączką blisko 60 proc. przedsiębiorstw – pokazuje najnowsze badanie „Audyt windykacyjny” Kaczmarski Inkasso. Takich problemów doświadczają głównie małe firmy oraz te działające w branży usługowej i zlokalizowane na wschodzie kraju.
BIZNES 2022-02-16

Ponad 1,9 mln wydarzeń online - podsumowanie roku 2021 przez ClickMeeting

Wydarzenia, webinary i spotkania online na stałe wpisały się w nową rzeczywistość. Jak wynika z raportu „State of Online Events 2021” przygotowanego przez polski ClickMeeting, w minionym roku na platformie odbyło się ponad 1,9 mln wydarzeń online.
Źródło informacji: Rocket Science
czytaj więcej
BIZNES 2022-02-16

Kolejna inwestycja Rawlplug w optymalizację procesów HR

Koelner Rawlplug IP Sp. z o.o. Oddział w Łańcucie – lider innowacyjnych rozwiązań z zakresu elementów złącznych – dzięki współpracy z Gavdi Polska znacznie poprawił efektywność wielu procesów HR.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
czytaj więcej
BIZNES 2022-02-16

Jedno złe doświadczenie w internecie może oznaczać utratę klienta

Armatis Customer Experience Index: pandemia zwiększyła znaczenie internetu jako kanału sprzedaży i obsługi, coraz większe są też oczekiwania Polaków dot. standardu obsługi
Źródło informacji: Agencja PR
czytaj więcej
BIZNES 2022-02-16

Działania employer brandingowe – które praktyki są dziś skuteczne?

Aż 75 proc. osób weryfikuje daną firmę, zanim zdecyduje się złożyć aplikację na wybrane stanowisko. Działania employer brandingowe są dokładnie analizowane przez kandydatów.
BIZNES 2022-02-15

GLS Poland marką z najlepszym wizerunkiem w Polsce

W prestiżowym rankingu Top Marka 2021 operator kurierski wygrał w jednej z trzech kluczowych kategorii. GLS Poland okazał się najlepiej postrzeganą marką w Polsce. Ranking obejmuje 500 najsilniejszych marek w kraju.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
BIZNES 2022-02-15

Firma Slodkie: za każde zamówienie posadzimy metr lasu

Lider w branży słodyczy reklamowych – Slodkie – rozpoczęło współpracę z Fundacją Las na Zawsze. Od 2022 roku za każde złożone zamówienie firma posadzi 1 metr kwadratowy lasu. To kolejna proekologiczna inicjatywa marki.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
czytaj więcej
BIZNES 2022-02-15

Eventy integracyjne - jak pogodzić oczekiwania pracowników i pracodawców

Dzisiejsi pracownicy – szczególnie ci z pokolenia Z – oczekują od pracodawców nie tylko wynagrodzenia finansowego. Jednym z ważnych benefitów są eventy integracyjne dla firm i pracowników.