Biuro prasowe

BIZNES 2024-10-10

CEIDG. Co warto wiedzieć przed złożeniem wniosku?

Rejestracja działalności gospodarczej w Polsce wiąże się z obowiązkiem dokonania wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
Źródło informacji: Way Co.
czytaj więcej
BIZNES 2024-10-08

Wkrótce otwarcie Centrum Modlińska 6D

Już wkrótce otworzy się Centrum Modlińska 6D, które ma szansę stać się nowym sercem Białołęki.
Firma BIZNES 2024-10-04

Tubądzin zwycięzcą TecnAwards 2024

Grupa Tubądzin, lider w branży ceramicznej, została uhonorowana prestiżową nagrodą TecnAwards 2024 w kategorii „Najlepsza Nowa Fabryka Płytek w Europie”. Uroczyste rozdanie nagród miało miejsce podczas międzynarodowych targów TECNA 2024 w Rimini, we Włoszech.
BIZNES 2024-10-03

MARKA RITUALS OTWIERA SWÓJ PIERWSZY SKLEP W RUMUNII

Rituals Cosmetics nie zwalnia tempa. Marka właśnie otworzyła swój pierwszy stacjonarny sklep w Bukareszcie, w centrum handlowym Mega Mall.
BIZNES 2024-10-02

Board Monitor Europe 2024: Rola rad nadzorczych i zarządów w firmach rośnie

• Wzrasta gotowość zarządów do angażowania zewnętrznych ekspertów w obszarach związanych z zarządzaniem ryzykiem. • Polska ma najniższy odsetek (36%) kobiet wśród nowo powołanych członków zarządów.
BIZNES 2024-10-02

Raport podatnika. Co trzeba o nim wiedzieć?

Raport podatnika to nowa funkcjonalność dostępna w e-Urzędzie Skarbowym, wprowadzona z myślą o przedsiębiorcach i organizacjach.
Źródło informacji: Way Co.
czytaj więcej
BIZNES 2024-10-02

Kwota wolna nie została podniesiona. Tygodniowo upada 3 800 JGD

50 mld zł nie zostanie w tym roku w portfelach prowadzących firmy i zatrudnionych. To szacunkowy roczny koszt braku podwyższenia kwoty wolnej od podatku z 30 tys. zł o 60 tys. zł.
BIZNES 2024-10-02

Kar za zatory mało, ale za to… będą złagodzone.

Czy UOKiK pomoże w walce z zatorami płatniczymi? Można mieć wątpliwości, bo nowelizacja przepisów wprowadza złagodzenie przepisów i kar.
Firma BIZNES 2024-10-01

CX Day 2024: RAJA podkreśla znaczenie jakości obsługi klienta

Z okazji Dnia Obsługi Klienta (CX Day), RAJA podkreśla znaczenie wysokich standardów obsługi klienta, dziękując partnerom biznesowym, których sukces jest kluczowy dla rozwijającej się współpracy.
BIZNES 2024-09-30

Sonda: Jak będzie wyglądał nadchodzący sezon konferencyjny w branży hotelarskiej

Zgodnie z obserwacjami przedstawicieli branży hotelarskiej, klienci biznesowi oczekują w kontekście organizacji szkoleń, konferencji czy spotkań integracyjnych coraz większej elastyczności, jak i personalizacji.