Biuro prasowe

BIZNES 2022-02-21

Red Hat rozszerza platformę Kubernetes o spójną i trwałą pamięć masową

Red Hat OpenShift Platform Plus udostępnia kompletny, gotowy do zainstalowania, wielochmurowy stos rozwiązań Kubernetes
BIZNES 2022-02-21

Ponad 2,52 mln nazw w domenie .pl

Ponad 2,52 mln nazw w domenie .pl, utrzymuje się tendencja wzrostowa liczby abonentów i wskaźnika odnowień
Źródło informacji: NASK PIB
czytaj więcej
BIZNES 2022-02-21

Wilk w owczej skórze: spamerzy podszywają się pod serwis LinkedIn

Badacze Bitdefender Antispam Lab wykrył kampanię spamową, w której oszuści podszywają się pod serwisy LinkedIn i Reddit. W ciągu ostatniego tygodnia spamerzy posługując się tymi metodami zaatakowali miliony skrzynek pocztowych.

Strategiczny sojusz Inria i Dassault Systèmes

Inria i Dassault Systèmes tworzą strategiczny sojusz na rzecz europejskiej cyfrowej platformy zaufania
Źródło informacji: East Side Consulting GmbH
czytaj więcej
BIZNES 2022-02-18

Firma Poly rozpoczyna kampanię „All Together”

Rozwiązania i usługi firmy Poly oparte na sztucznej inteligencji zapewniają hybrydowym zespołom równość podczas spotkań, umożliwiając przy tym odpowiednie funkcjonowanie biznesu z dowolnej lokalizacji.
BIZNES 2022-02-18

i-PRO nawiązuje współpracę z Vaxtor

i-PRO nawiązuje współpracę z Vaxtor, aby dostarczać zaawansowane aplikacje ALPR dla kamer wspomaganych sztuczną inteligencją. VaxALPR zintegrowany z kamerami i-PRO AI redukuje koszty utrzymania sprzętu i złożoność projektu
BIZNES 2022-02-18

Attention Marketing na zlecenie PAIH wspiera promocję polskiej branżę ICT

Produkcja i dystrybucja gier komputerowych, rozwiązania smart i Internet Rzeczy, fintech, cyfrowa przyszłość i znaczenie polskiej gospodarki – to przykładowe zagadnienia jakie omówią uczestnicy 3 debat, które odbędą się na żywo online 25 lutego podczas Expo 2020 Dubai.
Źródło informacji: Attention Marketing
czytaj więcej
BIZNES 2022-02-18

Firmowe IT staje się „multikulturowe”

Trend korzystania z oferty kilku dostawców cloud computingu staje się coraz bardziej widoczny. Choć najwieksza popularność ma wśród dużych firm, sektor MŚP także powinien podążyć tą drogą.
Źródło informacji: ITBC Communication
czytaj więcej
BIZNES 2022-02-18

63 proc. konsumentów korzysta z płatnych antywirusów Badanie AV-Comparative

AV-Comparatives, niezależne laboratorium badawcze, przeprowadziło coroczną ankietę wśród użytkowników indywidualnych. Respondenci podzieli się w niej swoimi opiniami na temat oprogramowania antywirusowego.