Biuro prasowe

BIZNES 2020-03-03

Wszystko, co warto wiedzieć o blachodachówce dwumodułowej

Gdy inwestor staje przed wyborem pokrycia dachowego i zastanawia się nad tym, czy zdecydować się na blachodachówkę, zwykle sprawdza, w jakich wzorach i kolorystyce jest dostępna. Tymczasem warto również rozważyć to, jaki powinna mieć format arkusza.
czytaj więcej
BIZNES 2020-03-02

Co roku do sklepów trafiają tysiące wadliwych produktów

Toksyczne zabawki, trująca żywność, wybuchająca elektronika czy auta z wadami seryjnymi - każdego roku na rynku pojawiają się tysiące produktów, które mogą stanowić dla nas realne zagrożenie.
czytaj więcej
Konsument BIZNES 2020-02-25

Raport Barometr E-shopper 2019 DPDgroup – komfort konsumenta najważniejszym czyn

Kolejna edycja badań Barometr E-shopper 2019, przeprowadzona przez instytut badawczy GFK na zlecenie DPDgroup, potwierdza dotychczasowe tendencje i zwyczaje zakupowe europejskich internautów
czytaj więcej
BIZNES 2020-02-06

Głód polskiego kibica

We własnym domu, przed telewizorem, w towarzystwie swojej „drugiej połówki” oraz napojów wyskokowych i licznych przekąsek – tak, jak pokazuje raport „Świat Kibica”, najczęściej wygląda kibicowanie w Polsce.
czytaj więcej
BIZNES 2020-02-03

Konkurs konsumencki w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

WARSZAWA, styczeń, 2020 – W ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała kolejny konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są walizki wypełnione słodyczami oraz 3 vouchery o wartości 10 000 zł na rodzinne wyjazdy!
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-31

Bardzo udany rok centrów Designer Outlet

Wszystkie centra Designer Outlet – w Gdańsku, Sosnowcu oraz Piasecznie pod Warszawą odnotowały w 2019 r. wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim.
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-20

Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne

Mus je schrupać! – pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online.
czytaj więcej