Biuro prasowe

BIZNES 2020-09-24

Spokojny jak… Polak!

Spokojny jak… Polak!
BIZNES 2020-09-23

Czy możliwe jest odszkodowanie za odwołany koncert?

Artystyczny rok 2020 w Polsce zapowiadał się znakomicie i miał upłynąć pod znakiem wielkich wydarzeń. Co w sytuacji, gdy ponieśliśmy nie tylko koszty emocjonalne związane z oczekiwanym wydarzeniem, ale także finansowe wydatki? Czy należy się odszkodowanie?
Źródło informacji: Instytut Publico
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-17

Wroclavia: nowa odsłona programu lojalnościowego Cashback

W ramach swojego programu lojalnościowego dla Stałych Klientów, centrum handlowe Wroclavia, wprowadza innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy.
BIZNES 2020-09-16

DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands

DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju.
BIZNES 2020-09-14

Krynica Vitamin deklaruje wsparcie dla rządu

Polski producent gotowy wesprzeć rząd. Krynica Vitamin S.A. może produkować aż 15 mln. litrów płynu dezynfekującego miesięcznie.
Źródło informacji: Estoria PR
czytaj więcej
BIZNES 2020-09-02

Kierunek lokalność – jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków?

Polscy konsumenci świadomie podchodzą do codziennych zakupów i coraz chętniej zwracają się w kierunku lokalności.
BIZNES 2020-08-26

Przez żołądek do zdrowia

Z Adamem Adamskim, kulturystą i właścicielem firmy cateringowej „Fit Malina”, rozmawiamy o zdrowym odżywianiu i aktualnych trendach na rynku cateringu dietetycznego.
BIZNES 2020-08-24

Beko wprowadza na rynek innowacyjne lodówki z technologią HarvestFresh™

Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh™. Innowacyjny sprzęt inspirowany naturą wykorzystuje światło do zachowania witamin oraz świeżości w owocach i warzywach.
Konsument BIZNES 2020-08-24

Gemius: Już 73% internautów robi zakupy online.

Jak wynika z najnowszego badania Gemius „E-commerce w Polsce 2020” już 73 proc. internautów robi zakupy online. E-konsumenci chętnie szukają w sieci odzieży, a także obuwia, kosmetyków i perfum, książek, płyt, filmów oraz biletów do kina/teatru.
BIZNES 2020-08-18

Zdrowiej, bardziej roślinnie i w domu – tak jedli Polacy w czasie koronawirusa

Spędzając więcej czasu w domu, przeorganizowywaliśmy swoje dotychczasowe życie, próbując odnaleźć się w tej niespotykanej, odmiennej codzienności. Firma Upfield przeprowadziła badanie poświęcone nawykom żywieniowym Polaków podczas epidemii.
Źródło informacji: Yellowcups
czytaj więcej