Biuro prasowe
BIZNES
2021-06-01
Nowa kampania PAYBACK. Punktowy hat-trick i aż 333 333 punktów do zdobycia
„Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P” to nowa akcja multipartnerska organizowana w ramach programu PAYBACK.
BIZNES
2021-05-31
Dylemat inwestora: Dachówki przejściowe - co to takiego?
Dachówki przejściowe to jedna z grup produktów, które wpływają na szczelność dachu i ostateczny efekt wizualny. Warto o nich wiedzieć podejmując decyzje odnośnie zakupów materiałów budowlanych.
Źródło informacji: Fama PR Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2021-05-26
Mama to jest bohaterka, chętnie schrupie dziś wafelka
Mama to jest bohaterka, chętnie schrupie dziś wafelka
czyli Dzień Matki z marką Familijne
BIZNES
2021-05-20
Kino Helios w Atrium Kasztanowa ponownie otwarte!
Kino Helios w Atrium Kasztanowa ponownie otwarte!
BIZNES
2021-05-14
„Sportowe emocje z TCL” – rusza kolejna promocja konsumencka chińskiej marki
W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, firma TCL,
drugi producent telewizorów na świecie, przygotowała dla swoich klientów wyjątkową promocję konsumencką, która pozwoli cieszyć się sportowymi emocjami jeszcze długo
po zakończeniu mistrzostw.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
czytaj więcej
BIZNES
2021-05-10
Deli2 skorzystało na pandemii
W odpowiedzi na wzrost zainteresowania produktami premium na polskim rynku spożywczym powstały Delikatesy premium Deli2.
BIZNES
2021-04-30
Polacy po 45. roku życia bardziej podatni na wyłudzenie danych osobowych
Ponad 43 proc. Polaków obawia się, że w czasie pandemii padnie ofiarą oszustów wyłudzających dane osobowe. Prawie 30 proc. spotkało się już z taką próbą.
BIZNES
2021-04-29
Raport PMR: Kto kupuje odżywki dla sportowców?
Pandemia COVID-19 oraz wprowadzone w odpowiedzi na nią restrykcje przełamały pozytywny trend i w 2020 r., według szacunków PMR, rynek suplementów skurczył się o 5% r/r.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES
2021-04-22
Pyszne.pl wspiera restauracje w wyborze ekologicznych rozwiązań
Branża restauracyjna stawia coraz silniej na ekologiczne rozwiązania. Motywowana troską o planetę, a także chęcią sprostania zmieniającym się oczekiwaniom klientów, wdraża je na wielu płaszczyznach, w tym w obszarze dostaw.
BIZNES
2021-04-22
Pyszne.pl wspiera restauracje w wyborze ekologicznych rozwiązań - akcja promocyj
Serwis Pyszne.pl 22 kwietnia oferuje 20% zniżki na opakowania z logo marki w sklepie internetowym dla restauracji partnerskich.