Biuro prasowe

BIZNES 2020-02-03

Konkurs konsumencki w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

WARSZAWA, styczeń, 2020 – W ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała kolejny konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są walizki wypełnione słodyczami oraz 3 vouchery o wartości 10 000 zł na rodzinne wyjazdy!
BIZNES 2020-01-31

Bardzo udany rok centrów Designer Outlet

Wszystkie centra Designer Outlet – w Gdańsku, Sosnowcu oraz Piasecznie pod Warszawą odnotowały w 2019 r. wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim.
BIZNES 2020-01-20

Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne

Mus je schrupać! – pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online.