Biuro prasowe

BIZNES 2020-03-11

Szopi.pl za darmo dostarczy zakupy osobom powyżej 60 roku życia

W związku z sytuacją związaną z coraz większą liczbą zakażeń koronawirusem, Szopi.pl rozpocznie darmowe dostarczanie zakupów spożywczych osobom z grupy wiekowej powyżej 60 roku życia
Źródło informacji: LoveBrands Relations
czytaj więcej
BIZNES 2020-03-04

Do 2025 roku sprzedaż internetowa będzie odpowiadać za ponad 15% rynku artykułów

W 2019 r. sprzedaż internetowa artykułów kosmetycznych osiągnęła wartość 2,6 mld zł, odpowiadając za prawie 11% udziału w całym rynku handlu detalicznego artykułami kosmetycznymi. Według prognoz PMR, udział ten wzrośnie do prawie 16% w 2025 roku.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES 2020-03-03

Czy Polacy żyją w duchu smart living?

Czy Polacy znają pojęcie smart living? Z jakich smartnych urządzeń korzystają na co dzień? Czy boją się nowych technologii?
BIZNES 2020-03-03

Wszystko, co warto wiedzieć o blachodachówce dwumodułowej

Gdy inwestor staje przed wyborem pokrycia dachowego i zastanawia się nad tym, czy zdecydować się na blachodachówkę, zwykle sprawdza, w jakich wzorach i kolorystyce jest dostępna. Tymczasem warto również rozważyć to, jaki powinna mieć format arkusza.
BIZNES 2020-03-02

Co roku do sklepów trafiają tysiące wadliwych produktów

Toksyczne zabawki, trująca żywność, wybuchająca elektronika czy auta z wadami seryjnymi - każdego roku na rynku pojawiają się tysiące produktów, które mogą stanowić dla nas realne zagrożenie.
Konsument BIZNES 2020-02-25

Raport Barometr E-shopper 2019 DPDgroup – komfort konsumenta najważniejszym czyn

Kolejna edycja badań Barometr E-shopper 2019, przeprowadzona przez instytut badawczy GFK na zlecenie DPDgroup, potwierdza dotychczasowe tendencje i zwyczaje zakupowe europejskich internautów
BIZNES 2020-02-06

Głód polskiego kibica

We własnym domu, przed telewizorem, w towarzystwie swojej „drugiej połówki” oraz napojów wyskokowych i licznych przekąsek – tak, jak pokazuje raport „Świat Kibica”, najczęściej wygląda kibicowanie w Polsce.
Źródło informacji: IQS Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES 2020-02-03

Konkurs konsumencki w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

WARSZAWA, styczeń, 2020 – W ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała kolejny konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są walizki wypełnione słodyczami oraz 3 vouchery o wartości 10 000 zł na rodzinne wyjazdy!
BIZNES 2020-01-31

Bardzo udany rok centrów Designer Outlet

Wszystkie centra Designer Outlet – w Gdańsku, Sosnowcu oraz Piasecznie pod Warszawą odnotowały w 2019 r. wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim.
BIZNES 2020-01-20

Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne

Mus je schrupać! – pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online.