Biuro prasowe
BIZNES
2021-03-24
Szkolenia doskonalące kluczem do przyszłości? Kierunek: nowoczesność.
Jeszcze rok temu rynek pracy napędzany był przez pracowników. Teraz wiele osób musiało się przebranżowić. Jak osiągnąć sukces opowie Izabella Ellward - właścicielka Żuławskiego Centrum Szkoleniowego.
Źródło informacji: Provema Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-24
Cut The Mustard ze spotem dla Allertec FEXO
Agencja Cut The Mustard przygotowała nowy spot TVC dla marki Allertec, lidera sprzedaży leków na alergię.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-24
Przywiązani do SI – czy cyborgi staną się naszymi przyjaciółmi?
Przywiązani do sztucznej inteligencji – czy cyborgi staną się naszymi przyjaciółmi?
BIZNES
2021-03-24
IFS przejmuje firmę Axios Systems
IFS jeszcze bardziej wzmacnia swoją pozycję w obszarze rozwiązań do zarządzania serwisem dzięki dodatkowym funkcjom zarządzania obsługą serwisową
Źródło informacji: IFS Poland
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-24
Do gry wchodzi The Parasight – producent gier opartych o baśnie, mity i legendy
The Parasight, producent gier wideo z segmentu AA+ Premium Indie, pracuje nad pierwszym, autorskim projektem i w 2021 roku chce zadebiutować na rynku NewConnect.
BIZNES
2021-03-24
Goodyear prezentuje EfficientGrip Cargo 2 dla lekkich pojazdów dostawczych
Goodyear poszerza swoją ofertę opon dla lekkich samochodów dostawczych, wprowadzając na rynek nowy model EfficientGrip Cargo. Opona EfficientGrip Cargo 2 oferuje większą trwałość bieżnika i lepsze zachowanie na mokrej nawierzchni.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-24
Turystyka Europy - jej ożywienie nastąpi dopiero w 2024 roku
Pandemia Covid-19 może położyć kres „zglobalizowanej” turystyce i podróżom na długi czas, zmuszając firmy działające w branży turystycznej oraz związanej z podróżami do zmiany ich modeli biznesowych.
Źródło informacji: AKM multiAN PR
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-24
Cyfrowa rewolucja w świecie… etykiet cenowych
Liczy się więc cena i skuteczna informacja o niej. A komunikacja powinna odbywać się w przejrzysty, estetyczny, nowoczesny sposób. Jednym z narzędzi, które temu służą, są elektroniczne etykiety sklepowe.
BIZNES
2021-03-24
71 procent MŚP ceni firmy windykacyjne za skuteczność
71 proc. firm wysoko ocenia skuteczność firm windykacyjnych, z którymi współpracowały w ciągu ostatnich 2 lat – wynika z badania „Jak MŚP korzysta z windykacji” na zlecenie Kaczmarski Inkasso.