Biuro prasowe

BIZNES 2020-05-21

Toyota Bank Polska wprowadza opcję kredytów samochodowych z odroczeniem spłaty

W czasie panującej pandemii Toyota Bank Polska chcąc rozszerzać możliwości klientów i ułatwić im zakup nowego auta, udostępnił możliwość wzięcia kredytu samochodowego z odroczeniem spłaty.
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-21

Fanex wprowadza Paluszki Żerańskie Słono-Pikantne

Fanex – polski producent sosów oraz dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadził na rynek nowy smak swoich flagowych Paluszków Żerańskich. Słono-Pikantna wersja przekąsek przypadnie do gustu miłośnikom nieco ostrzejszych smaków z charakterem.
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-21

Mayhem Modz prezentuje swój najnowszy projekt - unikalny PC utrzymany w klimacie

Mayhem Modz to włoski modder, który ma na koncie pokaźną liczbę projektów PC inspirowanych grami. Tym razem konstrukcja nawiązuje stylistyką do gry Borderlands 3. Oparta na platformie AMD maszyna wykorzystuje m.in. kartę graficzną Inno3D GeForce RTX 2080 Super Twin X2 OC.
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-21

Demo This is the Zodiac Speaking z 800 tys. wyświetleń na kanale Jacksepticeye

Punch Punk Games, producent gier o oryginalnej oprawie wizualnej połączonej z narracją i filmowym stylem, autor nagradzanej wielokrotnie gry Apocalipsis.
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-21

Polskie rowery podbijają Europę!

TrybEco, polski producent rowerów, skuterów i hulajnóg elektrycznych, otwiera salony franczyzowe w Irlandii i Szwajcarii. Zainteresowanie produktami firmy na zagranicznych rynkach potwierdza ich wysoką jakość.
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-21

150 rocznica zdobycia strzały Dolomitów – Cimon della Pala

3 czerwca 1870 roku Edward Whitwell i jego towarzysze zostali pierwszymi zdobywcami Cimon della Pala w Dolomitach. Dzisiaj, po 150 latach, szczyt ten wciąż zachwyca przybywających do Trentino podróżników, a jego zdobycie jest marzeniem niejednego amatora wspinaczki górskiej.
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-21

W Międzynarodowy Dzień Muzeów wystartowała akcja społeczna #pewniewmuzeum

18 maja ruszyła akcja społeczno-informacyjna #pewniewmuzeum. Inicjatywa zakłada wspólne, edukacyjne działania muzeów w całej Polsce w celu propagowania nowych zasadach zwiedzania. Ideą kampanii jest, aby goście muzeów czuli się w nich pewnie – stąd nazwa projektu: #pewniewmuzeum.
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-21

Nationale-Nederlanden partnerem kampanii ONKOOBRONA

Firma Nationale-Nederlanden została partnerem kampanii ONKOOBRONA realizowanej przez Fundację Onkologiczną Alivia.
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-21

Jak zostaliśmy pierwszą polską “niecukiernią”

Ewelina Choińska i Rafał Kościuk zdecydowali się na uruchomienie w Białymstoku wytwórni słodkości idąc na przekór tradycyjnym przyzwyczajeniom Polaków.
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-21

Czy ceny mieszkań spadną

Jak COVID-19 wpłynie na ceny mieszkań? Czy deweloperzy wprowadzają promocje? Sondę przeprowadził serwis nieruchomości Dompress.pl
czytaj więcej