Biuro prasowe
BIZNES
2022-07-16
Tagi, anteny, czytniki – czyli jak krok po kroku działa technologia RFID
RFID to forma komunikacji bezprzewodowej. Technologia wykorzystuje fale radiowe do przesyłania danych, przy czym wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że korzysta z niej na co dzień.
BIZNES
2022-07-15
Po co chodzimy do sklepów, skoro wszystko możemy kupić przez internet?
Wiele się ostatnio pisze i mówi o tym, że e-commerce w Polsce nieustannie rośnie. Nie oznacza to jednak, że przestajemy odwiedzać sklepy stacjonarne!
Źródło informacji: Empemedia
czytaj więcej
BIZNES
2022-07-14
Zadłużone firmy konsultingowe doradzają klientom i liczą na zapłatę
W ciągu niespełna czterech lat zadłużenie firm konsultingowych działających na polskim rynku wzrosło o 70 proc., do 263,1 mln zł – podaje Krajowy Rejestr Długów.
BIZNES
2022-07-14
Jak zaspokoić potrzeby młodych pracowników? Podpowiadamy.
Tylko w Stanach Zjednoczonych nowe Pokolenie Z stanowi prawie jedną czwartą całej populacji .
BIZNES
2022-07-13
Katalog „Kulinarne podróże” E.Leclerc z własną kampanią online
E.Leclerc rozpoczął wakacyjną kampanię online „Kulinarne podróże”. Głównym jej celem jest dotarcie do potencjalnych klientów i zaprezentowanie szerokiego wyboru produktów marek własnych jako tańszej alternatywy.
BIZNES
2022-07-13
Angelini Pharma zostaje na dłużej w MLP Pruszków I
Firma farmaceutyczne przedłużyła najem około 1,5 tys. m2 powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków I.
Źródło informacji: Lark Promotion
czytaj więcej
BIZNES
2022-07-13
Sprawdź, jakie branże zyskały na popularności.
Ostatnie miesiące to ogromny czas próby dla polskich przedsiębiorców. Pandemia COVID-19, a także niepewna sytuacja geopolityczna, stanowią wyzwanie dla wielu biznesów.
BIZNES
2022-07-13
Systemy testowe: rodzaje i możliwości testerów
Testowanie płytek PCB i zespołów PCBA podczas projektowania i procesu produkcji ma zasadnicze znaczenie dla zapewnienia wysokiej jakości produktów końcowych.
BIZNES
2022-07-13
Branża FMCG vs młode pokolenie. Jak do niego trafić z ofertą?
Co piąta osoba z Pokolenia Z i Millenialsów regularnie kupuje zdrową, ekologiczną żywność . 75 proc. z nich motywuje dbanie o zdrowie swoje i swoich bliskich.
BIZNES
2022-07-12
Savoir-vivre wręczania prezentów biznesowych
Sztuka obdarowywania oraz otrzymywania prezentów nie należy do najłatwiejszych – szczególnie gdy mówimy o relacjach biznesowych, w których panują nieco inne standardy. O czym warto pamiętać i czego należy unikać podczas obdarowywania partnera biznesowego?