Biuro prasowe

BIZNES 2022-07-16

Tagi, anteny, czytniki – czyli jak krok po kroku działa technologia RFID

RFID to forma komunikacji bezprzewodowej. Technologia wykorzystuje fale radiowe do przesyłania danych, przy czym wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że korzysta z niej na co dzień.
BIZNES 2022-07-15

Po co chodzimy do sklepów, skoro wszystko możemy kupić przez internet?

Wiele się ostatnio pisze i mówi o tym, że e-commerce w Polsce nieustannie rośnie. Nie oznacza to jednak, że przestajemy odwiedzać sklepy stacjonarne!
Źródło informacji: Empemedia
czytaj więcej
BIZNES 2022-07-14

Zadłużone firmy konsultingowe doradzają klientom i liczą na zapłatę

W ciągu niespełna czterech lat zadłużenie firm konsultingowych działających na polskim rynku wzrosło o 70 proc., do 263,1 mln zł – podaje Krajowy Rejestr Długów.
BIZNES 2022-07-14

Jak zaspokoić potrzeby młodych pracowników? Podpowiadamy.

Tylko w Stanach Zjednoczonych nowe Pokolenie Z stanowi prawie jedną czwartą całej populacji .
BIZNES 2022-07-13

Katalog „Kulinarne podróże” E.Leclerc z własną kampanią online

E.Leclerc rozpoczął wakacyjną kampanię online „Kulinarne podróże”. Głównym jej celem jest dotarcie do potencjalnych klientów i zaprezentowanie szerokiego wyboru produktów marek własnych jako tańszej alternatywy.
BIZNES 2022-07-13

Angelini Pharma zostaje na dłużej w MLP Pruszków I

Firma farmaceutyczne przedłużyła najem około 1,5 tys. m2 powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków I.
Źródło informacji: Lark Promotion
czytaj więcej
BIZNES 2022-07-13

Sprawdź, jakie branże zyskały na popularności.

Ostatnie miesiące to ogromny czas próby dla polskich przedsiębiorców. Pandemia COVID-19, a także niepewna sytuacja geopolityczna, stanowią wyzwanie dla wielu biznesów.
BIZNES 2022-07-13

Systemy testowe: rodzaje i możliwości testerów

Testowanie płytek PCB i zespołów PCBA podczas projektowania i procesu produkcji ma zasadnicze znaczenie dla zapewnienia wysokiej jakości produktów końcowych.
BIZNES 2022-07-13

Branża FMCG vs młode pokolenie. Jak do niego trafić z ofertą?

Co piąta osoba z Pokolenia Z i Millenialsów regularnie kupuje zdrową, ekologiczną żywność . 75 proc. z nich motywuje dbanie o zdrowie swoje i swoich bliskich.
BIZNES 2022-07-12

Savoir-vivre wręczania prezentów biznesowych

Sztuka obdarowywania oraz otrzymywania prezentów nie należy do najłatwiejszych – szczególnie gdy mówimy o relacjach biznesowych, w których panują nieco inne standardy. O czym warto pamiętać i czego należy unikać podczas obdarowywania partnera biznesowego?