Biuro prasowe
BIZNES
2022-01-26
Mazars w Polsce ogłasza awans nowego Partnera
Mazars, jedna z wiodących firm audytorsko-doradczych, poinformowała o awansie Anety Jurkiewicz na stanowisko Partnera.
Źródło informacji: Mazars
czytaj więcej
BIZNES
2022-01-26
Pozyskiwanie pracowników w branży budowlanej-czy firmy czeka rewolucja?
Jak wynika z raportu PARP, na rynku pracy w branży budowlanej szykuje się prawdziwa rewolucja. Zdaniem 59% pracodawców, główny problem to starzenie się kadr.
BIZNES
2022-01-25
Opóźnione płatności problem polskich pracowników
Według raportu ADP „People at Work 2021: A Global Workforce View”, nieterminowe płatności w trakcie pandemii COVID-19 dotknęły połowę polskich pracowników, natomiast 6 na 10 Polaków przyznaje, że w czasie jej trwania nie zdarzyło się im otrzymać zaniżonego wynagrodzenia.
BIZNES
2022-01-25
Pułapki dodatkowych obowiązków
Z najnowszego raportu „People at Work 2021: A Global Workforce view” wynika, jednak, że w przypadku co czwartego mężczyzny i prawie co piątej kobiety możliwości ich rozwoju w trakcie pandemii wzrosły.
BIZNES
2022-01-25
Dobry KONTAKT na dobry KONTRAKT
DOŚWIADCZONY OPERATOR LOGISTYCZNY TO DOBRY PARTNER I KATALIZATOR ROZWOJU. W szczególności obecnie, gdy za sprawą pandemii wzrosła świadomość znaczenia logistyki w prowadzenia biznesu, współpraca z doświadczonym operatorem, warta jest rozpatrzenia.
Źródło informacji: Seifert Polska
czytaj więcej
BIZNES
2022-01-25
Domowe biuro – luksusowe czy minimalistyczne?
W obecnych czasach praca zdalna nie jest już dla nikogo nowością. Wielu pracowników, którzy dotychczas musieli dojechać do biura, dziś wykonuje swoje obowiązki z domu.
BIZNES
2022-01-24
2022 – jak bezpiecznie inwestować na rynku nieruchomości?
W początkowym okresie pandemii, rynek nieruchomości – jak wiele innych branż - przeżywał trudny okres. Część inwestorów miała poważne obawy co do jego przyszłości.
BIZNES
2022-01-24
Produkty luksusowe chronią przed inflacją?
Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że inflacja przekroczyła już 8%. To realny problem, z którym Polacy będą musieli zmierzyć się w najbliższym czasie. Jak więc skutecznie ochronić swój kapitał?
BIZNES
2022-01-21
Budowanie strategii komunikacji – na co postawić w 2022 roku?
Budowanie strategii komunikacji w 2022 roku powinno być ściśle dostosowane do zmieniającej się rzeczywistości.
BIZNES
2022-01-21
Marketing usług – jak sprzedać to, czego nie da się dotknąć?
Usługi – tuż obok przemysłu i rolnictwa – stanowią jeden z głównych filarów polskiej gospodarki. W tym sektorze pracuje blisko 60 proc. Polaków . Nie dziwi fakt, że marketing usług odgrywa ogromną rolę.