Biuro prasowe
BIZNES
2023-08-31
Etisoft jako Partner Biznesowy ARCA wzbogaca ofertę urządzeń Print&Apply
Etisoft, dojrzałe technologicznie przedsiębiorstwo na rynku producentów i dostawców etykiet, nie ustaje w rozwoju.
BIZNES
2023-08-31
Aplikatory i drukarki etykiet szyte na miarę dla przedsiębiorstw automotive
Branża automotive wymaga od producentów oraz dostawców ścisłego trzymania się rygorystycznych norm.
BIZNES
2023-08-31
6 decyzji marketingowych na wrzesień. Czy masz je na swojej liście?
Każdy z nas podejmuje codziennie ponad 70 decyzji. Znaczna część z nich dotyczy sfery zawodowej.
BIZNES
2023-08-30
Techtronic Industries otwiera w Polsce centrum logistyczne MILWAUKEE
Centrum logistyczne MILWAUKEE znajduje się w największej inwestycji Panattoni na Dolnym Śląsku – Wrocław South Logistics Hub. Zarządza nim firma DSV – Global Transport and Logistics, która pełni rolę 3PL (Third Party Logistics).
BIZNES
2023-08-30
Kubota S.A. z rekordowym zyskiem netto w II kwartale roku
W II kwartale 2023 roku Spółka osiągnęła przychody na poziomie 6,3 mln PLN, co stanowi wzrost o 14,2% względem okresu porównywalnego w roku poprzednim.
BIZNES
2023-08-26
CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
Corporate Social Responsibility - odgrywa coraz ważniejszą rolę w biznesie, w branży reklamowej również.
BIZNES
2023-08-26
W jaki sposób lokalny przedsiębiorca może dotrzeć do potencjalnych klientów?
W Polsce funkcjonuje 2,33 miliona małych i średnich przedsiębiorstw
BIZNES
2023-08-26
Jak zbudować wizerunek w branży? Podpowiadamy.
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, budowanie silnego wizerunku handlowca jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu.
BIZNES
2023-08-25
Jak zmienia się Paged? O ludziach i dla ludzi, czyli tworzymy angażującą kulturę
Spółka Paged znana jest na lokalnym rynku od wielu lat. Zależy nam na tym, aby ludzie czuli się tutaj dobrze i chcieli u nas pracować – dlatego staramy się budować angażujące środowisko pracy.
BIZNES
2023-08-24
7 powodów, dla których reklama zewnętrzna nadal jest ważna w erze cyfrowej
Prawie 70 proc. marketerów jest zdania, że trudne warunki ekonomiczne mają wpływ na planowanie wydatków