Biuro prasowe
BIZNES
2020-03-04
Więcej słodyczy z Ameryki i Azji na stacjach paliw
Stacje benzynowe zwiększają asortyment w kategorii słodyczy. W ofercie pojawią się słodycze z Azji i Ameryki dystrybuowane przez polskiego dystrybutora.
BIZNES
2020-03-03
Beauty e-sklep Notino z przychodem 384 milionów euro
W ubiegłym roku firma Notino sprzedała 35 milionów produktów kosmetycznych. Przychody wzrosły o 17% w stosunku do 2018 roku.
Źródło informacji: Ogilvy
czytaj więcej
BIZNES
2020-03-03
Polacy chętniej zamawiają online. Wyniki najnowszego raportu PizzaPortal.pl
Polacy coraz chętniej zamawiają online. Wyniki najnowszego raportu PizzaPortal.pl
BIZNES
2020-03-02
REKORDOWA LICZBA DOSTAWCÓW I WŁAŚCICIELI SKLEPÓW NA VII TARGACH BRICOMARCHÉ
15 000 m2 powierzchni, 4 000 uczestników i aż 180 wystawców – tak w liczbach prezentowała się VII odsłona Targów Bricomarché.
BIZNES
2020-02-27
Silesia City Center z największym w Polsce salonem Vans
W Silesia City Center otwarto salon Vans. Jest to największy sklep marki w Polsce. Na powierzchni ponad 125 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment odzieży, butów i plecaków, a także duży wybór kolekcji dla dzieci.
Źródło informacji: PR Inspiration
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-26
Otwarcie drugiego Bricomarché w Bytomiu w ciągu pół roku
Grupa Muszkieterów kontynuuje dynamiczny rozwój sieci Bricomarché. 26 lutego br. odbyło się uroczyste otwarcie sklepu pod tym szyldem w Bytomiu.
BIZNES
2020-02-25
Nie daj się okraść, ogranicz koszty i przyciągnij klienta!
Checkpoint Systems zaprezentował szereg nowych, pionierskich rozwiązań, które pokazują, jak nowoczesna technologia pomaga firmom w poruszaniu się na dynamicznie zmieniającym się rynku handlu detalicznego.
BIZNES
2020-02-25
KappAhl otworzy się w Libero. Będzie to jedyny sklep marki w Katowicach
Na początku kwietnia znana szwedzka marka powróci na handlową mapę stolicy Śląska. KappAhl, w najnowszym kompleksie handlowo-rozrywkowym w regionie, otworzy sklep w zupełnie nowym koncepcie.
BIZNES
2020-02-22
Ponad połowa klientów napotkała problemy techniczne przy kasie
65 proc. przedstawicieli generacji Z uważa, że płatności zbliżeniowe to „must have” w sklepie. Najważniejszym aspektem programów lojalnościowych dla konsumentów jest możliwość zarabiania na wszelkich zakupach.
Gospodarka rośnie, eksport rośnie – a jak z zaangażowaniem firm w handel zagrani
Bank Światowy oszacował, że w ubiegłym roku Polska była trzecim krajem w Europie pod względem tempa rozwoju gospodarczego – wyprzedzić miały nas tylko Gruzja i Węgry .