Biuro prasowe

BIZNES 2020-10-07

O kompleksowym podejściu do circular economy

Symbioza przemysłowa, współpraca R&D i eco-design – między innymi o tym rozmawiać będą eksperci podczas wydarzenia: „Go holistic! From eco-design, innovative materials to industrial symbiosis and recycling”.
Źródło informacji: Business Finland
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-07

Fundusz Hipoteczny DOM pozyskał ponad 10 mln zł

FH DOM pozyskał 10 mln zł na dalszy rozwój i został doceniony za dobre wyniki finansowe na GPW
Giełda BIZNES 2020-10-07

Cherrypick Games zawarło ostateczne porozumienie z Kuu Hubb Oy

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych, zawarł ostateczne porozumienie rozliczeniowe z Kuu Hubb Oy.

Stylowy smartfon Huawei P smart 2021 debiutuje na polskim rynku

Stylowy smartfon Huawei P smart 2021 debiutuje na polskim rynku
BIZNES 2020-10-07

Innowacyjne, podziemne centrum logistyczne od SEGRO w samym centrum Paryża

Firmy SEGRO i Icade, jeden z wiodących deweloperów komercyjnych we Francji, podpisały wstępne umowy nabycia gruntów pod przebudowę stacji kolejowej Gobelins w 13. dzielnicy Paryża.
BIZNES 2020-10-07

Lekkie i smukłe laptopy Huawei MateBook X i MateBook 14 już w Polsce

Lekkie i smukłe laptopy Huawei MateBook X i MateBook 14 już w Polsce
BIZNES 2020-10-07

Vectra prezentuje nową ofertę z usługami Smart

Vectra rozpoczęła jesienną kampanię, w której łączy zalety telewizji tradycyjnej, internetowych serwisów rozrywkowych, VOD – takich jak Netflix oraz aplikacji dostępnych w Google Play.
BIZNES 2020-10-07

Kierunek: zrównoważona mobilność. Arval przedstawia nową strategię “Arval Beyond

• Arval ogłasza ewolucję swojego modelu biznesowego. Czołowy gracz rynku długoterminowego wynajmu pojazdów z pełną obsługą zamierza stać się liderem rozwiązań z zakresu zrównoważonej mobilności.
Źródło informacji: NBS Communications
czytaj więcej

Jesienne kampanie marketingowe Huawei – spoty telewizyjne i influencerzy

Jesienne kampanie marketingowe Huawei – spoty telewizyjne i influencerzy
Gospodarka BIZNES 2020-10-07

Niemal jedna trzecia Polaków nie słyszała o PPK

Prawie 30 proc. polskich pracowników deklaruje, że nie słyszało o wprowadzanych zmianach w systemie emerytalnym, a niemal 53 proc. uważa, że o programie wie niewiele – wynika z badania firmy ADP „Workforce view 2020”.