Biuro prasowe
BIZNES
2024-10-11
FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
W dniach 11-14 października dzieci z rodzin poszkodowanych przez powódź z Głuchołaz i Brzegu będą
miały szansę na chwilę wytchnienia, dzięki pobytowi organizowanemu przez Towarzystwo Przyjaciół
Dzieci w ośrodku w Rajczy.
BIZNES
2024-10-11
40% firm wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy danych
Sztuczna inteligencja staje się coraz bardziej kluczowym elementem rozwoju technologicznego, przynosząc liczne korzyści zarówno firmom, jak i ich klientom. Badania pokazują, że 47% firm widzi w AI narzędzie do poprawy jakości usług i produktów.
BIZNES
2024-10-11
MSI prezentuje nowy płyty główne Z890 dla procesorów Intel® Core™ Ultra
MSI z dumą przedstawia nową generację płyt głównych zaprojektowanych z myślą o nowościach wśród procesorów Intel® Core™ Ultra.
Źródło informacji: GID Agency
czytaj więcej
BIZNES
2024-10-11
Smartfony moto g55 5G oraz moto g35 5G u największych operatorów
Najnowsze smartfony Motorola z rodziny moto g debiutują w ofercie operatorskiej. Modele moto g35 5G oraz moto g55 5G w nadchodzących dniach pojawią się w sieciach: Orange, Play, Plus i T-Mobile.
BIZNES
2024-10-11
Szkoły w USA osiągalne dla polskich uczniów
Faktem jest, że nauka w szkole z internatem w Stanach Zjednoczonych to duża inwestycja. Jednak właśnie jako inwestycja powinna być rozpatrywana – amerykański system nauczania daje możliwości, których próżno szukać w polskiej oświacie.
BIZNES
2024-10-11
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska, należącej do portfolio firmy Colian.
BIZNES
2024-10-11
McCANN Poland kolejny rok z rzędu triumfuje na Golden Drum
Kampania McCANN Poland dla Mastercard "Room for Everyone" zdominowała scenę konkursu Golden Drum, zdobywając aż 15 nagród, w tym 2 Grand Prix. Dodatkowo, Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland zdobył tytuł Creative Director of the Year.
BIZNES
2024-10-11
Ryzykowna ignorancja: co 5. firma nie dba o szkolenia z ochrony danych osobowych
81 proc. firm z sektora MŚP szkoli swoich pracowników z ochrony danych osobowych, ale niemal 3/5 tylko raz – po przyjęciu do pracy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie serwisu ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów pod patronatem Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
BIZNES
2024-10-11
Majonez Kielecki z żółtek jaj wyłącznie od kur z chowu ściółkowego
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie wycofała się z użycia żółtek jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego, wyprzedzając swój wcześniejszy plan o 15 miesięcy.
Źródło informacji: Soul&Mind
czytaj więcej
BIZNES
2024-10-10
Netto świętuje 29 lat obecności na polskim rynku
Sieć dyskontów Netto obchodzi w październiku 29-lecie działalności w Polsce. To niemal trzy dekady dynamicznego rozwoju, podczas których firma zbudowała silną pozycję na rynku, stale rozszerzając swoją obecność oraz oferując klientom wysokiej jakości produkty.