Biuro prasowe
BIZNES
2021-04-14
Czy branża kominkowa jest epidemioodporna?
O tym, jak pandemia wpłynęła na branżę kominkową mówi Waldemar Wuczyński, prezes firmy Unirol, będącej producentem wkładów kominkowych UNICO.
BIZNES
2021-04-14
Praca zdalna nie pomaga branży papierniczo-biurowej
Pandemia, a konkretnie home office, nie sprzyjają producentom papieru, artykułów biurowych i firmom zajmującym się administracyjną obsługą biur. Zadłużenie podmiotów z tej branży od początku marca ubiegłego roku wzrosło o ponad 1/5 i dziś wynosi 23,6 mln zł.
BIZNES
2021-04-13
Zagraniczna ekspansja Ceramiki Paradyż
Ceramika Paradyż, jeden z największych i najbardziej cenionych polskich producentów płytek ceramicznych, otworzył nową spółkę na rynku niemieckim - Ceramika Paradyż GmbH.
BIZNES
2021-04-13
Red Dot dla polskiej marki Opoczno
Odważna kolekcja Color Crush z „Oscarem designu”
BIZNES
2021-04-13
VTS Group, p-beep oraz EPAM Systems z nagrodami Olivia Prize 2020
Zwycięzców wyłoniono spośród 46 zgłoszonych projektów, konkurujących ze sobą w trzech kategoriach: Olivia Pro Bono, Olivia Business oraz Olivia Global. Nagrodę Grand Prix zdobyła polska firma VTS Group.
BIZNES
2021-04-12
Białostocki STEKOP rozpoczyna współpracę z najstarszą uczelnią w Polsce
Jeżeli pojawia się informacja o niebezpiecznym ładunku, niewybuchu czy tajemniczym pakunku w obiektach, w których przebywają ludzie, to odpowiednie służby podejmują natychmiastową decyzję o ewakuacji.
BIZNES
2021-04-09
63% Amerykanów chce zerwać z etatem i założyć biznes. Kim są solopreneurs?
Przedsiębiorczość w dobie gig economy przybiera na sile, a to wszystko za sprawą odchodzenia pracowników z ram tradycyjnego etatu. Coraz większa liczba zatrudnionych deklaruje, że w najbliższej przyszłości będzie rozkręcać własny biznes
BIZNES
2021-04-08
KOKU Sushi zamyka kwartał 3 nowymi otwarciami
Ograniczenia w działalności gastronomii nie są przeszkodą dla przedsiębiorców, którzy chcą zainwestować w KOKU Sushi.
BIZNES
2021-04-07
Rozwój pracowników i usprawnianie działalności w Tokai COBEX Polska
Pracownicy przedsiębiorstwa co roku biorą udział w projektach LSS dających im możliwość doskonalenia umiejętności, rozwoju zawodowego, bezpośredniego wpływu na efektywność procesów, w które są zaangażowani, a tym samym wpływu na usprawnianie pracy i osiąganie celów całej firmy.
Źródło informacji: Adventure Media
czytaj więcej
BIZNES
2021-04-07
Pomocna dłoń w trudnych czasach. Mary Kay podsumowuje kampanię społeczną „Dłonie
Z sukcesem zakończyła się kampania społeczna marki Mary Kay – „Dłonie pełne dobra”. Dzięki zaangażowaniu firmy, Konsultantek Kosmetycznych i klientów, którzy sięgnęli po produkty tej marki, wsparcie otrzymali podopieczni Fundacji One Day. Ambasadorką akcji była Alżbeta Lenska.