Biuro prasowe
BIZNES
2024-05-28
Unilever wyróżniony prestiżowym tytułem Kreatywnego Marketera Roku 2024
Unilever wyróżniony prestiżowym tytułem
Kreatywnego Marketera Roku 2024 podczas
Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności w Cannes Lions
Źródło informacji: W dobrym tonie. PR
czytaj więcej
BIZNES
2024-05-27
RAJA i Ranpak wzmacniają współpracę
RAJA, największy dystrybutor opakowań w Europie, i Ranpak, wiodący dostawca ekologicznych i papierowych rozwiązań opakowaniowych, podpisały nową umowę handlową w celu zwiększenia sprzedaży papierowych rozwiązań amortyzujących w Europie.
BIZNES
2024-05-27
W jaki sposób wykorzystać LinkedIn do budowy pozycji w branży nieruchomości?
Z portalu LinkedIn korzysta 900 milionów osób na całym świecie, a co sekundę rejestrują się trzy nowe osoby lub firmy.
BIZNES
2024-05-27
O czym pisać na LinkedIn, gdy pracujemy w branży nieruchomości?
W Polsce pracuje 6400 agentów nieruchomości . W jaki sposób wyróżnić się wśród konkurencji i skutecznie sprzedawać domy oraz mieszkania?
BIZNES
2024-05-27
Polskie ogniwo w rozwoju autonomii pojazdów
Częściowo autonomiczne pojazdy towarzyszą nam na drogach od lat. Jednak postęp technologiczny sprawił, że możliwe jest obecnie prowadzenie działań dążących do całkowitej autonomizacji pojazdów.
BIZNES
2024-05-26
Przyszłość organizacji imprez firmowych: automatyzacja i sztuczna inteligencja
Znaczenie imprez firmowych udowadniają wyniki badań przeprowadzonych zarówno wśród korporacji, jak i małych przedsiębiorstw.
BIZNES
2024-05-26
Zalety korzystania z materiałów kompozytowych – co warto o nich wiedzieć?
W dziedzinach takich jak inżynieria, budownictwo czy projektowanie, materiały kompozytowe zrewolucjonizowały sposób, w jaki myślimy o wytrzymałości, lekkości i trwałości konstrukcji.
BIZNES
2024-05-26
Kampania rekrutacyjna dostosowana do pokolenia. Na co zwrócić uwagę?
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę Resume Builder wynika, że aż 36% menedżerów ds. rekrutacji przyznaje się do uprzedzeń względem kandydatów z pokolenia Z.
BIZNES
2024-05-26
Obiekty hotelowe - 5 kluczowych trendów
Według danych GUS, liczba turystów korzystających z usług hotelarstwa w Polsce wzrosła w 2023 roku o 5,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, osiągając poziom 36,2 miliona osób.
BIZNES
2024-05-23
Średnio 35 tys. złotych wydają polskie firmy na niezaangażowanego pracownika
Co trzeci Polak nie czuje się związany ze swoim miejscem zatrudnienia i brakuje mu chęci do pracy. Niezaangażowany pracownik może dla firmy oznaczać dodatkowe koszty. Polskie firmy wydają rocznie na niezaangażowanego pracownika średnio 35 tysięcy złotych.