Biuro prasowe

BIZNES 2024-05-27

W jaki sposób wykorzystać LinkedIn do budowy pozycji w branży nieruchomości?

Z portalu LinkedIn korzysta 900 milionów osób na całym świecie, a co sekundę rejestrują się trzy nowe osoby lub firmy.
BIZNES 2024-05-27

O czym pisać na LinkedIn, gdy pracujemy w branży nieruchomości?

W Polsce pracuje 6400 agentów nieruchomości . W jaki sposób wyróżnić się wśród konkurencji i skutecznie sprzedawać domy oraz mieszkania?
BIZNES 2024-05-27

Polskie ogniwo w rozwoju autonomii pojazdów

Częściowo autonomiczne pojazdy towarzyszą nam na drogach od lat. Jednak postęp technologiczny sprawił, że możliwe jest obecnie prowadzenie działań dążących do całkowitej autonomizacji pojazdów.
BIZNES 2024-05-26

Przyszłość organizacji imprez firmowych: automatyzacja i sztuczna inteligencja

Znaczenie imprez firmowych udowadniają wyniki badań przeprowadzonych zarówno wśród korporacji, jak i małych przedsiębiorstw.
BIZNES 2024-05-26

Zalety korzystania z materiałów kompozytowych – co warto o nich wiedzieć?

W dziedzinach takich jak inżynieria, budownictwo czy projektowanie, materiały kompozytowe zrewolucjonizowały sposób, w jaki myślimy o wytrzymałości, lekkości i trwałości konstrukcji.
BIZNES 2024-05-26

Kampania rekrutacyjna dostosowana do pokolenia. Na co zwrócić uwagę?

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę Resume Builder wynika, że aż 36% menedżerów ds. rekrutacji przyznaje się do uprzedzeń względem kandydatów z pokolenia Z.
BIZNES 2024-05-26

Obiekty hotelowe - 5 kluczowych trendów

Według danych GUS, liczba turystów korzystających z usług hotelarstwa w Polsce wzrosła w 2023 roku o 5,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, osiągając poziom 36,2 miliona osób.
BIZNES 2024-05-23

Średnio 35 tys. złotych wydają polskie firmy na niezaangażowanego pracownika

Co trzeci Polak nie czuje się związany ze swoim miejscem zatrudnienia i brakuje mu chęci do pracy. Niezaangażowany pracownik może dla firmy oznaczać dodatkowe koszty. Polskie firmy wydają rocznie na niezaangażowanego pracownika średnio 35 tysięcy złotych.
BIZNES 2024-05-23

Monika Młynarczyk nowym dyrektorem marketingu w firmie WIŚNIOWSKI

Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
BIZNES 2024-05-22

3 na 4 polskie firmy stawiają na zagraniczną ekspansję w cyfrowym wydaniu

75 proc. polskich przedsiębiorstw, jeszcze w tym roku, będzie starało się zwiększyć swoje przychody poprzez sprzedaż online na rynkach zagranicznych. Plany związane z otwarciem sklepów stacjonarnych deklaruje co drugie z nich (51 proc.) – wynika z badania Adyen Retail Report.