Biuro prasowe
BIZNES
2024-04-23
Zielonogórska firma otrzymała odszkodowanie za postępowanie ZUS
Całość kwoty przeznaczyła na operację oczu pracownika.
BIZNES
2024-04-23
Cyfrowa budowa – jakie zmiany czekają branżę budowlaną?
Zmiany, wprowadzane w przepisach polskiego prawa budowlanego przez kilka ostatnich lat, upraszczają i przyspieszają realizację inwestycji. Duży nacisk położony został na cyfryzację. Jakie dokumenty powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym?
BIZNES
2024-04-23
Jak dotrzeć do konsumentów, aby przekonać ich do oferty?
W najnowszym krajobrazie konsumenckim, gdzie ceny i wartość zakupów stają się kluczowymi czynnikami decyzyjnymi, przedsiębiorstwa stają przed wyzwaniem zbudowania strategii marketingowej.
BIZNES
2024-04-23
Employer branding w branży budowlanej. Jakie działania warto wziąć pod uwagę?
W branży budowlanej opinia o firmie ma kluczowe znaczenie dla przyciągnięcia i utrzymania wartościowych pracowników.
BIZNES
2024-04-23
Planujesz wakacyjne promocje? Pamiętaj o tych działaniach.
Kreatywne podejście i efektywne wykorzystanie różnych kanałów komunikacji – od tego należy zacząć planowanie wakacyjnych promocji
BIZNES
2024-04-22
Europa dostrzega znaczenie przełomowych innowacji. A Polska?
Wyjście ze standardowego podejścia do rozwoju w poszukiwaniu przełomowych rozwiązań palących problemów społecznych i środowiskowych wymaga znacznych nakładów finansowych.
BIZNES
2024-04-22
Obiecujący potencjał start-upów technologicznych w Polsce
Około 80% start-upów technologicznych w Polsce powstało w ciągu ostatnich 10 lat.
BIZNES
2024-04-19
Polskie startupy na drodze do międzynarodowego sukcesu
Obecnie na polskim rynku działa ponad 3,3 tysiąca startupów. Mimo że, wiele z tych firm jest
w początkowej fazie rozwoju, polski rynek ma potencjał, aby zyskać znaczącą pozycję na arenie międzynarodowej.
BIZNES
2024-04-18
5 dobrych praktyk firmy Mars wyróżnionych w raporcie FOB 2023
5 dobrych praktyk firmy Mars wyróżnionych w raporcie FOB 2023
BIZNES
2024-04-18
Polacy wybierają komunikację miejską: co to oznacza dla firm?
W ostatnich latach obserwujemy znaczący wzrost popularności komunikacji miejskiej w Polsce.