Biuro prasowe
BIZNES
2020-09-14
Perun - czołg bez załogi - przyszłością polskiej armii
Jest wyposażony w zdalnie sterowany moduł uzbrojenia wraz z karabinem maszynowym, posiada nieśmiercionośne systemy odstraszania i śledzenia.
BIZNES
2020-09-14
Nurt wege łączy firmy
Fit Cake i Krowarzywa udowadniają, że wegańskie nie znaczy mniej smaczne.
BIZNES
2020-09-10
W Polsce testowano stworzoną na Litwie cyfrową platformę wymiany danych
Znaczne osiągnięcie w projekcie dotyczącym międzynarodowego elektronicznego listu przewozowego (ang. eCMR) – przy udziale polskich instytucji państwowych skutecznie wypróbowano stworzony w tym roku prototyp platformy drogowego przewozu towarów eCMR.
WHIRLPOOL EMEA WYBIERA WPP JAKO PARTNERA W OBSZARZE KOMUNIKACJI
Whirlpool EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) wybrał WPP jako strategicznego partnera w zakresie komunikacji w 29 krajach regionu EMEA. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2021 r.
WHIRLPOOL EMEA WYBIERA WPP JAKO PARTNERA W OBSZARZE KOMUNIKACJI
WHIRLPOOL EMEA WYBIERA WPP JAKO PARTNERA W OBSZARZE KOMUNIKACJI
BIZNES
2020-09-08
Na co w trakcie pandemii „zachorowały” organizacje?
Koronawirus mocno dał się we znaki światowej gospodarce i uderzył we wszystkie jej sektory.
BIZNES
2020-09-08
Zdalne podpisanie umowy o pracę stanie się standardem
W czasach koronawirusa podpisywanie umów o pracę stało się problematyczne. Firmy znalazły jednak sposób, jak to robić zgodnie z Kodeksem Pracy, wyrabiając pracownikom podpis kwalifikowany.
Źródło informacji: PR Calling
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-08
Rekordowa liczba otwarć w KOKU Sushi
Franczyzowa sieć KOKU Sushi mimo pandemicznego przestoju branży gastronomicznej bilansuje pierwszą część roku wyraźnie na plusie.
BIZNES
2020-09-07
Jak budować relacje biznesowe w czasie pandemii?
W ostatnich miesiącach z obawy przed koronawirusem odwołano tysiące spotkań. Mimo tego, a może właśnie dlatego, prezesi i liderzy wielu znaczących firm są przekonani, że bezpośrednie spotkania i interakcje międzyludzkie będą ważniejsze i cenniejsze niż kiedykolwiek.
BIZNES
2020-09-04
Kampania DB Schenker #WeKeepEuropeMoving: Europa na drodze do „nowej normalności
Spójne działania w czasie kryzysu Covid-19 dzięki stabilnym procesom, bliskim relacjom z klientami i innowacyjnym rozwiązaniom • Wsparcie w powrocie do „nowej normalności” • Ogólnoeuropejska kampania z optymistycznym sygnałem.