Biuro prasowe

BIZNES 2020-02-26

Renata Timoščik nową Senior Director Market Development w Circle K Polska

Z początkiem lutego br. Renata Timoščik dołączyła do polskiego zespołu Circle K i objęła stanowisko Senior Director Market Development.
Źródło informacji: Grayling Poland
czytaj więcej
BIZNES 2020-02-26

Jak rekrutować specjalistę

Już ponad według prognoz w perspektywie 5-ciu lat na polskim rynku pracy będzie brakować 1,5 mln pracowników. Nie dziwi więc fakt, że pracodawcy szukają coraz nowszych sposobów rekrutacji i starają się przekonać potencjalnych pracowników dodatkowymi benefitami.
Firma BIZNES 2020-02-25

BETFAN z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku

BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.
Źródło informacji: Practum Consulting
czytaj więcej
BIZNES 2020-02-25

Laktopol: To będzie rok inwestycji, nowych produktów i rozbudowanej ekspansji

Dla Grupy Kapitałowej Polindus-Laktopol rok 2019 upłynął pod znakiem okrągłych jubileuszy (poszczególne spółki i zakłady obchodziły swoje 20-lecie oraz 30-lecia istnienia).
BIZNES 2020-02-25

Sztuczna inteligencja pomoże wyjść z nałogu

Polscy naukowcy opracowali nowatorską metodę walki z uzależnieniami od substancji i zachowań.
BIZNES 2020-02-25

Laktopol rozwija skup mleka

W przeciągu ostatnich dwóch lat Laktopol powiększył ilość skupionego mleka o ponad 160%. Firma oferuje producentom tę usługę od połowy 2016 r. i sukcesywnie rozwija sieć współpracujących z nią rolników.
BIZNES 2020-02-25

Kawiarnie przechodzą na eko

Ekorewolucja w gastronomii stała się faktem.
BIZNES 2020-02-25

Dyplomacja od kuchni

Nie od dziś wiadomo, że politykę robi się przy stole, gdzieś między aperitifem a deserem.
BIZNES 2020-02-25

Najnowsze inwestycje Podlaskich Zakładów Zbożowych – profesjonalne laboratorium

Nikogo nie trzeba przekonywać do tego, że smak i aromat potraw w największym stopniu zależy od jakości wykorzystywanych składników. Jednym słowem – bez dobrej mąki nie będzie chleba…
BIZNES 2020-02-24

Promotech KM zwiększa obroty

Mimo spowolnienia gospodarczego, łapski Promotech KM notuje dobre wyniki finansowe – w 2019 osiągnął sprzedaż na poziomie 16, 6 mln zł. Plany na rok 2020 to minimum 17,5 mln zł.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
czytaj więcej