Biuro prasowe
BIZNES
2023-04-22
Realizacja kampanii w miastach do 200 tysięcy mieszkańców. Jak to robić?
Rzeszów, Tychy, Kalisz, Konin, Suwałki, Gniezno, Ełk – czy wiedziałeś, że większość kampanii OOH pomija te miasta, ponieważ ich populacja jest zbyt mała?
BIZNES
2023-04-21
Nowe otwarcie „u Lodziarzy” w Białymstoku i darmowe lody przez cały weekend
Nowe otwarcie „u Lodziarzy” w Białymstoku i darmowe lody przez cały weekend
BIZNES
2023-04-20
Red Dot Lighting Design 2023 dla Lena Lighting i Acustio!
Red Dot Lighting Design 2023 dla Lena Lighting i Acustio!
BIZNES
2023-04-20
Nowa kampania dipów śmietanowych Mlekpol „Razem smaczniej”
Nowa kampania dipów śmietanowych Mlekpol „Razem smaczniej”
BIZNES
2023-04-20
Billdoor, czyli telewizyjny zasięg kampanii outdoorowej
Billdoory, smart CTL czy nowoczesne reklamy 3D to tylko wybrane formaty reklamy zewnętrznej, które szturmem wchodzą na polski rynek.
BIZNES
2023-04-19
GROHE SPA jako celebracja “Zdrowia dzięki wodzie” podczas Design Week w Mediolan
• Marka GROHE prezentuje nowy subbrand GROHE SPA, który zachęca do holistycznego doświadczania wody w łazience
• Inspirowana wodą instalacja artystyczna w muzeum Pinakoteca di Brera wyraża myśl przewodnią koncepcji GROHE SPA, czyli „Zdrowie dzięki wodzie”
BIZNES
2023-04-19
GROHE SPA jako celebracja “Zdrowia dzięki wodzie” podczas Design Week w Mediolan
• Marka GROHE prezentuje nowy subbrand GROHE SPA, który zachęca do holistycznego doświadczania wody w łazience
• Inspirowana wodą instalacja artystyczna w muzeum Pinakoteca di Brera wyraża myśl przewodnią koncepcji GROHE SPA, czyli „Zdrowie dzięki wodzie”
BIZNES
2023-04-19
NBS Communications ma nowych wspólników
Krzysztof Woch oraz Maciej Szczepaniak objęli po 10% udziałów w agencji NBS Communications, dołączając do grona dotychczasowych wspólników – Anny Krajewskiej, założycielki i wiceprezes agencji, oraz Piotra Wojtaszka, prezesa spółki.
BIZNES
2023-04-19
Team building w sektorze HR: jak zwiększyć efektywność procesów rekrutacyjnych?
Team building w sektorze HR może być skuteczną strategią, aby zwiększyć efektywność procesów rekrutacyjnych.