Biuro prasowe

BIZNES 2024-02-08

Rusza seria rozmów o biznesie z franczyzobiorcami Żabki

Cykl 25 rozmów z przedsiębiorcami jest częścią kampanii marketingowej #MasztojakwŻabce.
BIZNES 2024-02-08

Przyszłość zakupów online. Najnowsze trendy w e-commerce

Ubiegły rok stanowił dla branży e-commerce wielopłaszczyznowe wyzwanie, ale również szansę na usystematyzowanie podejmowanych działań.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES 2024-02-08

„Razem w Lidlu” – społecznie zaangażowana kampania employer brandingowa sieci

Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa Lidl Polska, dotykająca ważnych społecznie spraw. Sieć porusza w niej tematy rodzicielstwa, wieku, wynagrodzeń, społecznej odpowiedzialności biznesu i sprawiedliwego procesu rekrutacji.
BIZNES 2024-02-08

Zmiany w zarządzie i strukturze Grupy Żabka wesprą dalszy wielokierunkowy rozwój

Z początkiem lutego br. Grupa Żabka wdraża zmiany związane z kolejnym etapem rozwoju.
BIZNES 2024-02-07

„Tak dużo, tak tanio!” Pepco rusza z promocją wiosennej oferty „Super Hitów”

„Tak dużo, tak tanio!” Pepco rusza z promocją wiosennej oferty „Super Hitów” cenowych.
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
BIZNES 2024-02-07

Odwiedź Promenadę i weź udział w karnawale rodem z Rio de Janeiro!

Już w najbliższą sobotę 10 lutego warszawskie centrum handlowe Promenada zaprasza na ostatki w iście brazylijskim klimacie. W ramach Promenada Brasil Carnaval 2024 odbędzie się taneczne show na światowym poziomie!
Handel BIZNES 2024-02-02

Chwila prawdy dla e-sklepów

Na trwającej od kilku lat internetowej rewolucji korzystają wszyscy – Internauci, duże e-platformy zakupowe, dedykowane sklepy czy wreszcie producenci. W tej beczce miodu od dłuższego czasu tkwi jednak łyżka dziegciu.
BIZNES 2024-02-02

Ponad 2 tysiące produktów Pepco trafi na półki sklepów w UK i Irlandii

Ponad 2 tysiące produktów Pepco trafi na półki sklepów w Wielkiej Brytanii i Irlandii
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
BIZNES 2024-02-01

Lidl Polska rusza z 12. edycją kampanii społecznej „Mały procent, wielka pomoc”

Sieć Lidl Polska, jako firma społecznie odpowiedzialna, już po raz 12. w ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc” zachęca klientów oraz pracowników do skorzystania z możliwości przekazania 1,5% podatku na rzecz wybranej fundacji lub organizacji pożytku publicznego.
BIZNES 2024-02-01

Żabka powołała Grupę Ambasadorów franczyzy

W nowym roku Żabka uruchomiła projekt „Ambasador Franczyzy”. Do tego elitarnego grona powołanych zostało 50 franczyzobiorców, jako wyraz uznania dla ich zaangażowania, profesjonalizmu oraz chęci ciągłego rozwoju.