Biuro prasowe
BIZNES
2023-09-12
Foodcom otwiera nowe biuro w Hiszpanii
Działająca na skalę globalną firma handlowa Foodcom S.A. nie zwalnia tempa rozwoju i uruchamia swoje kolejne biuro. Tym razem stawia na miasto w południowej części Hiszpanii, Malagę.
BIZNES
2023-09-12
Promocja dobrego żywienia w wirtualnym świecie Żabki
Żabka nie przestaje zaskakiwać i stawia na innowacyjne formy komunikacji ze swoimi klientami. Chcąc jeszcze skuteczniej budować świadomość zdrowego i zbilansowanego odżywiania wśród młodszych konsumentów, sieć dołączyła do globalnej społeczności platformy Roblox.
BIZNES
2023-09-12
Wzrost przychodów Miraculum o 17 proc. r/r i prawie trzykrotny wzrost EBITDA w I
Wzrost sprzedaży wypracowany został praktycznie we wszystkich kanałach sprzedaży i markach. Jednocześnie spółka utrzymuje mocną dyscyplinę kosztową, dzięki czemu istotnie poprawiła również wynik operacyjny i netto.
BIZNES
2023-09-12
MIRACULUM w sierpniu 2023r. mocno rośnie w kanale nowoczesnym
W minionym miesiącu najlepszą sprzedaż spółka odnotowała w nowoczesnym kanale dystrybucji – wpływy z tego tytułu wyniosły 1,6 mln i jest to o 96 proc. więcej niż w sierpniu 2022 r.
BIZNES
2023-09-11
Zielony kubek wielorazowy już dostępny w Żabce
Żabka wprowadziła do swojej oferty zielone kubki wielorazowe. Od 30.08 br. poszerzyła także ofertę subskrypcji na kawę. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech nowych opcji dostępnego w Żabce Kawonamentu.
BIZNES
2023-09-11
Delikatesy Centrum startują z akcją ŁAppacz. Sieć stawia na rozwój aplikacji
Delikatesy Centrum kontynuują rozwój i wzrost sprzedaży za pomocą aplikacji mobilnej. Po sukcesie poprzednich mobilnych promocji, sieć wprowadza kolejną akcję o nazwie ŁAppacz. Na klientów codziennie będą czekać dwie nowe, jednodniowe promocje.
Źródło informacji: PR Hub
czytaj więcej
BIZNES
2023-09-11
Nowa strategia sklepów E. Leclerc odpowiedzią na potrzeby konsumentów
Polacy starają się żyć oszczędnie. Taki obraz społeczeństwa wyłania się z badania przeprowadzonego przez NielsenIQ.*
BIZNES
2023-09-07
Nowe marki premium w Westfield Arkadia
Westfield Arkadia poszerza swoją ofertę o kolejne marki premium. Bogatsza gama produktów ucieszy klientów szukających odzieży wysokiej jakości, ekskluzywnych kosmetyków, zapachów oraz biżuterii.
BIZNES
2023-09-06
Analiza: kiedy w tym roku kupować prezenty świąteczne?
Z danych Salesforce wynika, że lawiny akcji promocyjnych możemy się spodziewać na początku października – wpłynie na to efekt halo jesiennego Prime Day firmy Amazon, a następnie agresywnych rabatów podczas Cyber Week. W te dni możemy się spodziewać największych rabatów - 29%
BIZNES
2023-09-06
Smolasty jest parówkożercą
Ikona popkultury, wokalista, producent i autor tekstów. Smolasty, artysta bijący rekordy popularności nawiązał współpracę z marką Tarczyński.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej