Biuro prasowe

BIZNES 2023-02-06

1 miliard obrotu z kartą PAYBACK w sklepach online!

Program PAYBACK przekroczył magiczną barierę 1 miliarda złotych obrotu z kartą PAYBACK w partnerskich sklepach online. Obecnie portfolio partnerów obejmuje ponad 350 brandów z różnych branż.
BIZNES 2023-02-02

DZIEŃ HANDLOWCA. JAK WYGLĄDA PRACA W BRANŻY SPRZEDAŻY?

DZIEŃ HANDLOWCA. JAK WYGLĄDA PRACA W BRANŻY SPRZEDAŻY?
Źródło informacji: Bromo
czytaj więcej
BIZNES 2023-02-02

Książki, seriale, filmy, sport? Uwolnij swój czas z Żabką!

Żabka rozbudowuje ofertę usług prepaid, zapewniając swoim klientom łatwy dostęp do świata wirtualnej rozrywki na najwyższym poziomie. Z myślą o miłośnikach dobrej lektury, kina oraz sportu sieć wprowadziła do sprzedaży kody podarunkowe CANAL+ i Legimi.
BIZNES 2023-02-02

Usprawnienie procesu zakupowego. Wpływ technologii na sektor e-commerce

Handel w sieci nadal jest rynkiem przyszłości, który skutecznie wpisuje się w potrzeby e-konsumentów.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES 2023-01-31

Lidl Polska przekazuje ponad 4 mln zł na WOŚP – 43 mln zł przez 14 lat

Lidl Polska ogłosił wynik zbiórki w ramach 31. Finału WOŚP. Sieć już po raz 14. zagrała z Finałem WOŚP w słusznej sprawie, tym razem przekazując na cel zbiórki aż 4 mln zł! Od początku współpracy sieć wspólnie z klientami wsparła Fundację łączną kwotą ponad 43 mln zł.
BIZNES 2023-01-31

W Blue City przybywa klientów i najemców biur

W Warszawie nie brakuje centrów handlowych i choć wydaje się, że są do siebie podobne, każde ma swoją specyfikę. Blue City jest wybierane przez klientów ze względu na komfort robienia zakupów, atrakcyjne ceny i możliwość skorzystania z unikatowej rodzinnej strefy rozrywki.
Źródło informacji: Communication Unlimited
czytaj więcej
BIZNES 2023-01-31

Koniec z drukowaniem etykiet! Apaczka.pl z nową usługą od InPost.

W portfolio Apaczka.pl pojawiła się możliwość nadania przesyłki InPost bez etykiety. Alsendo, jako jeden z pierwszych partnerów InPost otrzymał dostęp do usługi, do tej pory zarezerwowanej tylko dla klientów przewoźnika.
BIZNES 2023-01-31

Szara strefa treści online. Wyniki badania Magna & Channel Factory

23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
BIZNES 2023-01-30

Zima pełna atrakcji w Wola Parku

Jarmark rękodzieła, inicjatywy edukacyjno-charytatywne na rzecz Fundacji WWF Polska i WOŚP czy występy muzyczne – takimi działaniami będą wypełnione najbliższe tygodnie w Wola Parku i Ogrodach Ulricha. Czego dokładnie mogą spodziewać się odwiedzający centrum handlowe?
BIZNES 2023-01-30

Nowy raport Salesforce Connected Customer Trends 2023

Najnowsza odsłona cyklicznego badania Salesforce pokazuje duże zmiany w podejściu konsumentów do planowanych w tym roku zakupów. Dwie branże mocno ucierpią