Biuro prasowe
BIZNES
2023-02-13
Love Dog – różowy hot dog w walentynkowej ofercie Żabki
Love Dog, czyli hot dog w różowej bułce z kiełbaską z dodatkiem żurawiny i sosem spicy mango, to wyjątkowa przekąska dostępna od 13 lutego br. we wszystkich sklepach Żabka oraz w całodobowym sklepie autonomicznym Żabka Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie.
BIZNES
2023-02-10
Miraculum podsumowuje przychody w styczniu 2023 r.
Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w styczniu 2023 roku wygenerowała niemal 4 mln zł przychodów – o 7 proc. mniej w porównaniu do stycznia 2022, kiedy to wyniosły one 4,3 mln zł.
BIZNES
2023-02-09
Zaniedbania w obsłudze klienta kosztują miliardy
Konsumenci w coraz większym stopniu czytają i ufają recenzjom w internecie.
Źródło informacji: Agencja PR
czytaj więcej
BIZNES
2023-02-09
WSP „Społem” Gazelą Biznesu 2022
WSP „Społem” jest laureatem wielu nagród, odznaczeń i wyróżnień. W tym roku, już po raz czwarty, firma dołączyła do grona przedsiębiorstw wyróżnionych Gazelą Biznesu. Uzyskanie tego tytułu jest świadectwem dobrej renomy i stabilności WSP „Społem” na rynku.
Źródło informacji: Best Brands PR
czytaj więcej
BIZNES
2023-02-07
Packeta Poland – trzykrotny wzrost obrotów i plany na 2023
Packeta Poland – globalna, logistyczna platforma dla e-commerce – ma za sobą udany rok i ambitne plany na 2023
BIZNES
2023-02-06
1 miliard obrotu z kartą PAYBACK w sklepach online!
Program PAYBACK przekroczył magiczną barierę 1 miliarda złotych obrotu z kartą PAYBACK w partnerskich sklepach online. Obecnie portfolio partnerów obejmuje ponad 350 brandów z różnych branż.
BIZNES
2023-02-02
DZIEŃ HANDLOWCA. JAK WYGLĄDA PRACA W BRANŻY SPRZEDAŻY?
DZIEŃ HANDLOWCA. JAK WYGLĄDA PRACA W BRANŻY SPRZEDAŻY?
Źródło informacji: Bromo
czytaj więcej
BIZNES
2023-02-02
Książki, seriale, filmy, sport? Uwolnij swój czas z Żabką!
Żabka rozbudowuje ofertę usług prepaid, zapewniając swoim klientom łatwy dostęp do świata wirtualnej rozrywki na najwyższym poziomie. Z myślą o miłośnikach dobrej lektury, kina oraz sportu sieć wprowadziła do sprzedaży kody podarunkowe CANAL+ i Legimi.
BIZNES
2023-02-02
Usprawnienie procesu zakupowego. Wpływ technologii na sektor e-commerce
Handel w sieci nadal jest rynkiem przyszłości, który skutecznie wpisuje się w potrzeby e-konsumentów.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES
2023-01-31
Lidl Polska przekazuje ponad 4 mln zł na WOŚP – 43 mln zł przez 14 lat
Lidl Polska ogłosił wynik zbiórki w ramach 31. Finału WOŚP. Sieć już po raz 14. zagrała z Finałem WOŚP w słusznej sprawie, tym razem przekazując na cel zbiórki aż 4 mln zł!
Od początku współpracy sieć wspólnie z klientami wsparła Fundację łączną kwotą ponad 43 mln zł.