Biuro prasowe
BIZNES
2023-03-17
Codzienne oszczędzanie z Intermarché
W odpowiedzi na rosnącą inflację, sieć Intermarché wprowadza kolejne działania handlowe, które potwierdzają, że zakupy realizowane w jej sklepach prowadzą do oszczędności.
BIZNES
2023-03-16
Green Caffè Nero nowym najemcą Blue City
Do grona najemców warszawskiego Centrum Handlowego Blue City dołączyła właśnie kawiarnia Green Caffè Nero, która oferuje kawę z najlepszych ziaren, szeroki wybór herbat, wyśmienitych przekąsek i pysznych ciast.
Źródło informacji: Communication Unlimited
czytaj więcej
BIZNES
2023-03-15
Dealz uruchomił swoje pierwsze centrum dystrybucyjne w Polsce
Sieć Dealz, będąca częścią PEPCO GROUP, otworzyła w Łyszkowicach (powiat łowicki) swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce. Liczący 47 000 mkw. powierzchni magazyn, wykorzystujący nowoczesne rozwiązania technologiczne, pozwoli znacznie przyspieszyć obsługę dostaw do sklepów
Źródło informacji: Biuro Prasowe Dealz
czytaj więcej
BIZNES
2023-03-15
„Zielone” firmy logistyczne skuteczniej pozyskują klientów
Samochody dostawcze napędzane wodorem, dostawy przy użyciu drona, a także kurierzy rowerowi w centrum miast – w tym kierunku zmierza przyszłość logistyki e-commerce.
BIZNES
2023-03-14
Marzec pełen atrakcji w Wola Parku
Wola Park powiększa ofertę atrakcji i wydarzeń kulturalnych. W marcu na klientów centrum, w Ogrodach Ulricha, zlokalizowanych na terenie Wola Parku, czekać będą muzyczne występy na żywo w piątki i soboty, we wtorkowe wieczory Pub Quiz, a w niedziele wiosenne warsztaty DIY.
BIZNES
2023-03-14
Lidl Polska stawia na omnichannel i promuje sklep internetowy nową kampanią
Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Kampania potrwa do 30 marca.
BIZNES
2023-03-14
Żabka inspiruje i motywuje
W ramach współpracy z VIII LO w Poznaniu Żabka objęła patronatem jedną z klas, organizuje „Przedsiębiorcze czwartki” i warsztaty w swojej centrali, aby zachęcać młodzież do rozwoju i poznania tajników biznesu.
BIZNES
2023-03-14
Suche produkty spożywcze to najchętniej wybierane produkty w e-sklepach
Z roku na rok przybywa osób, dla których robienie zakupów spożywczych przez internet staje się naturalne. To efekt świadomego wyboru konsumentów, którzy cenią sobie zalety oferty sklepów online. Jakie? O tym przekonała się Barbora Polska – wiodąca marka z branży e-grocery.
BIZNES
2023-03-13
W 2022 roku klienci centrów URW uratowali prawie 65 tys. posiłków
Jak być bardziej eko na co dzień i co robić, żeby zmniejszyć swój ślad węglowy? Sposób na to znają klienci centrów handlowych zarządzanych przez Unibail-Rodamco-Westfield (URW), którzy w ubiegłym roku wspólnie z Too Good To Go uratowali prawie 65 tys. posiłków przed zmarnowaniem.
BIZNES
2023-03-13
Rekordowe przychody Miraculum w lutym 2023 r.
W lutym 2023 r. Miraculum wypracowało przychody w wysokości 5,9 mln zł, czyli ponad 2 krotnie więcej niż w lutym ubiegłego roku.