Biuro prasowe

BIZNES 2023-03-17

Codzienne oszczędzanie z Intermarché

W odpowiedzi na rosnącą inflację, sieć Intermarché wprowadza kolejne działania handlowe, które potwierdzają, że zakupy realizowane w jej sklepach prowadzą do oszczędności.
BIZNES 2023-03-16

Green Caffè Nero nowym najemcą Blue City

Do grona najemców warszawskiego Centrum Handlowego Blue City dołączyła właśnie kawiarnia Green Caffè Nero, która oferuje kawę z najlepszych ziaren, szeroki wybór herbat, wyśmienitych przekąsek i pysznych ciast.
Źródło informacji: Communication Unlimited
czytaj więcej
BIZNES 2023-03-15

Dealz uruchomił swoje pierwsze centrum dystrybucyjne w Polsce

Sieć Dealz, będąca częścią PEPCO GROUP, otworzyła w Łyszkowicach (powiat łowicki) swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce. Liczący 47 000 mkw. powierzchni magazyn, wykorzystujący nowoczesne rozwiązania technologiczne, pozwoli znacznie przyspieszyć obsługę dostaw do sklepów
Źródło informacji: Biuro Prasowe Dealz
czytaj więcej
BIZNES 2023-03-15

„Zielone” firmy logistyczne skuteczniej pozyskują klientów

Samochody dostawcze napędzane wodorem, dostawy przy użyciu drona, a także kurierzy rowerowi w centrum miast – w tym kierunku zmierza przyszłość logistyki e-commerce.
BIZNES 2023-03-14

Marzec pełen atrakcji w Wola Parku

Wola Park powiększa ofertę atrakcji i wydarzeń kulturalnych. W marcu na klientów centrum, w Ogrodach Ulricha, zlokalizowanych na terenie Wola Parku, czekać będą muzyczne występy na żywo w piątki i soboty, we wtorkowe wieczory Pub Quiz, a w niedziele wiosenne warsztaty DIY.
BIZNES 2023-03-14

Lidl Polska stawia na omnichannel i promuje sklep internetowy nową kampanią

Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Kampania potrwa do 30 marca.
BIZNES 2023-03-14

Żabka inspiruje i motywuje

W ramach współpracy z VIII LO w Poznaniu Żabka objęła patronatem jedną z klas, organizuje „Przedsiębiorcze czwartki” i warsztaty w swojej centrali, aby zachęcać młodzież do rozwoju i poznania tajników biznesu.
BIZNES 2023-03-14

Suche produkty spożywcze to najchętniej wybierane produkty w e-sklepach

Z roku na rok przybywa osób, dla których robienie zakupów spożywczych przez internet staje się naturalne. To efekt świadomego wyboru konsumentów, którzy cenią sobie zalety oferty sklepów online. Jakie? O tym przekonała się Barbora Polska – wiodąca marka z branży e-grocery.
BIZNES 2023-03-13

W 2022 roku klienci centrów URW uratowali prawie 65 tys. posiłków

Jak być bardziej eko na co dzień i co robić, żeby zmniejszyć swój ślad węglowy? Sposób na to znają klienci centrów handlowych zarządzanych przez Unibail-Rodamco-Westfield (URW), którzy w ubiegłym roku wspólnie z Too Good To Go uratowali prawie 65 tys. posiłków przed zmarnowaniem.
BIZNES 2023-03-13

Rekordowe przychody Miraculum w lutym 2023 r.

W lutym 2023 r. Miraculum wypracowało przychody w wysokości 5,9 mln zł, czyli ponad 2 krotnie więcej niż w lutym ubiegłego roku.
Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć