Biuro prasowe
BIZNES
2023-01-17
Butik Elementy - nowa propozycja Westfield Mokotów dla fanów zrównoważonej mody
Westfield Mokotów, jedno z najpopularniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy, powiększa swoją ofertę. Polska marka Elementy, mocno zaangażowana w promocję zrównoważonej mody, otworzyła swój butik w centrum.
BIZNES
2023-01-17
OBIEKTY ZARZĄDZANE PRZEZ P.A.NOVA S.A. POWIĘKSZAJĄ OFERTĘ GASTRONOMICZNĄ
Grupa P.A.NOVA S.A. uruchamia kolejne lokale gastronomiczne dwóch znanych marek sieciowych, sumarycznie zapełniając ponad 320 m2.
BIZNES
2023-01-16
Żabka Nano w USA? Yes, we can!
Żabka w gronie światowych liderów na konferencji NRF 2023 Retail’s Big Show w Nowym Jorku
BIZNES
2023-01-13
TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound, podsumowuje miniony rok
TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound, podsumowuje miniony rok
BIZNES
2023-01-12
Rekordowe zwroty zakupów świątecznych, choć wydaliśmy krocie - raport Salesforce
Najnowsze dane pokazują, że liczba zwrotów w skali globalnej wyniosła 1,39 miliarda, co stanowi 13% wszystkich zamówień świątecznych i 63% wzrost liczby zwrotów rok do roku
BIZNES
2023-01-12
Veganuary 2023 z Żabką
Żabka wspiera Veganuary, czyli inicjatywę, której celem jest promocja diety wegańskiej oraz zwiększenie dostępności roślinnych produktów i potraw. Sieć zachęca konsumentów do spróbowania produktów roślinnych ze swojej oferty
BIZNES
2023-01-11
Technologia RFID napędza handel - nie zostań ze swoim biznesem w tyle
O tym, że RFID jest technologią, przed którą stoi bardzo obiecująca przyszłość dowodzą zarówno prognozy wartości rynku wykorzystujących ją urządzeń i rozwiązań jak coraz szersza implementacja, także poza branżą handlową
BIZNES
2023-01-10
Czy przed nami powrót do modelu analogowego w handlu? Predykcje na 2023
Po dekadzie wydawania i inwestowania środków w cyfrowy handel detaliczny, w nowym roku marki będą skupiać się na czymś zupełnie przeciwnym – tradycyjnym podejściu do biznesu.
BIZNES
2023-01-09
Poznaliśmy zwycięzców 2. edycji Startup Impact Program
E-ice, Seasoil, Vermico, to laureaci 2. edycji Startup Impact Program. Wyróżnione w konkursie startupy, przez kolejne miesiące, będą rozwijać się pod okiem ekspertów z Grupy Żabka i Kozminski Business Hub.
BIZNES
2023-01-05
Wzrost popularności marek własnych sprzyja rozwojowi produktów ekologicznych
Na dalszy plan schodzą inne cechy produktów jak marka, czy ich ekologiczność. Są firmy, które mimo wyzwań gospodarczych konsekwentnie inwestują w rozwój technologii ekologicznych, a efekty ich prac są już powszechnie dostępne na sklepowych półkach w postaci marek własnych.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Ecowipes
czytaj więcej