Biuro prasowe
BIZNES
2023-01-19
DHL Parcel rozpoczyna współpracę z Allegro
DHL Parcel nowym partnerem Allegro
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
Zebra Technologies wdraża “The Modern Store by Zebra"
Firma przedstawiła właśnie na targach NRF swój pomysł na operacje detaliczne, aby jeszcze lepiej zaangażować pracowników, zoptymalizować zasoby i poprawić wrażenia klientów.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
czytaj więcej
BIZNES
2023-01-18
Kupuje.Live rusza po drugą rundę finansowania
Pierwsza w Polsce platforma do sprzedaży na transmisjach live rozpoczyna drugą rundę finansowania na rozwój technologii i zagraniczną ekspansję.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2023-01-17
Butik Elementy - nowa propozycja Westfield Mokotów dla fanów zrównoważonej mody
Westfield Mokotów, jedno z najpopularniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy, powiększa swoją ofertę. Polska marka Elementy, mocno zaangażowana w promocję zrównoważonej mody, otworzyła swój butik w centrum.
BIZNES
2023-01-17
OBIEKTY ZARZĄDZANE PRZEZ P.A.NOVA S.A. POWIĘKSZAJĄ OFERTĘ GASTRONOMICZNĄ
Grupa P.A.NOVA S.A. uruchamia kolejne lokale gastronomiczne dwóch znanych marek sieciowych, sumarycznie zapełniając ponad 320 m2.
BIZNES
2023-01-16
Żabka Nano w USA? Yes, we can!
Żabka w gronie światowych liderów na konferencji NRF 2023 Retail’s Big Show w Nowym Jorku
BIZNES
2023-01-13
TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound, podsumowuje miniony rok
TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound, podsumowuje miniony rok
BIZNES
2023-01-12
Rekordowe zwroty zakupów świątecznych, choć wydaliśmy krocie - raport Salesforce
Najnowsze dane pokazują, że liczba zwrotów w skali globalnej wyniosła 1,39 miliarda, co stanowi 13% wszystkich zamówień świątecznych i 63% wzrost liczby zwrotów rok do roku
BIZNES
2023-01-12
Veganuary 2023 z Żabką
Żabka wspiera Veganuary, czyli inicjatywę, której celem jest promocja diety wegańskiej oraz zwiększenie dostępności roślinnych produktów i potraw. Sieć zachęca konsumentów do spróbowania produktów roślinnych ze swojej oferty
BIZNES
2023-01-11
Technologia RFID napędza handel - nie zostań ze swoim biznesem w tyle
O tym, że RFID jest technologią, przed którą stoi bardzo obiecująca przyszłość dowodzą zarówno prognozy wartości rynku wykorzystujących ją urządzeń i rozwiązań jak coraz szersza implementacja, także poza branżą handlową