Biuro prasowe

BIZNES 2024-05-22

Toughbook definiuje nowe ścieżki w mobilności

Podczas ostatniego Forum Innowacji TOUGHBOOK, które odbyło się na początku maja w Wielkiej Brytanii, już przy wejściu do głównej sali można było wyczuć rosnącą ekscytację.

Sprzymierzona z Rosją grupa Turla mogła namierzać i szpiegować dyplomatów

Analitycy ds. cyberbezpieczeństwa ESET zdemaskowali mechanizm cyberszpiegowski, wymierzony w europejskie ministerstwa spraw zagranicznych i misje dyplomatyczne za granicą
Źródło informacji: Linkleaders
czytaj więcej
BIZNES 2024-05-17

Poprawianie stabilności procesorów Intel Core 13. i 14. generacji z domyślnymi u

Aby rozwiązać problemy ze stabilnością wybranych procesorów Intel Core 13. i 14. generacji, firma Intel wprowadziła rozwiązanie znane jako „Intel Default Settings”, wymagające uwzględnienia odpowiednich konfiguracji w BIOS-ie płyty głównej.
Źródło informacji: GID Agency
czytaj więcej

Uber One dla studentów, miejsce w busie na koncert i wsparcie w opiece

Uber One dla studentów, miejsce w busie na koncert i wsparcie w opiece nad bliskimi - Uber prezentuje nowe produkty
BIZNES 2024-05-17

AWS wprowadza asystenta spotkań na żywo opartego na sztucznej inteligencji

AWS (Amazon Web Services) ogłosił wprowadzenie Live Meeting Assistant (LMA) – opartego na sztucznej inteligencji (AI) asystenta spotkań na żywo i po nich.
Źródło informacji: FleishmanHillard
czytaj więcej
BIZNES 2024-05-16

PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE

21 maja odbędzie kolejne z cyklicznych rocznych prezentacji Thorium Space S.A Zaprezentowane zostaną zarówno osiągnięcia, jak i strategia biznesowa firmy.
Źródło informacji: SCOPE PR
czytaj więcej
BIZNES 2024-05-16

Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA

Motorola ogłosiła, że Antonio La Rosa został mianowany na stanowisko B2B Sales Lead grupy MBG (Mobile Business Group) na region EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka).
BIZNES 2024-05-16

Nowe badanie Salesforce - MŚP lepiej sobie radzą z AI niż duże firmy

Małe i średnie firmy (sektor MŚP) są bardziej przekonane do sztucznej inteligencji i korzyści z niej płynących, niż duże przedsiębiorstwa.