Biuro prasowe
BIZNES
2021-10-18
PEPCO umożliwia zakupy produktów przez internet
Od października produkty PEPCO dostępne są również przez internet, na ośmiu najpopularniejszych platformach zakupowych w Polsce. To odpowiedź znanej sieci sklepów na oczekiwania klientów, dla których otwierają się nowe możliwości zakupowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe PEPCO
czytaj więcej
BIZNES
2021-10-18
Lechendy wchodzą w EKO! Rusza 2. edycja quizu Lecha
Tej jesieni marka powraca ze znaną aktywacją – quizem „Lechendy wchodzą w eko”, w którym do wygrania jest 10 tysięcy eko-bluz.
Źródło informacji: TMPR
czytaj więcej
BIZNES
2021-10-15
Równowaga zaczyna się w domu, czyli najnowszy Raport IKEA Życie w Domu 2021
Charakter IKEA kształtuje fascynacja życiem w domu. Każdego roku prosimy tysiące osób, aby podzieliły się z nami swoimi przemyśleniami i odczuciami na temat własnego miejsca zamieszkania.
BIZNES
2021-10-13
Kolory dachówek w barwach jesieni nadal zachwycają
Choć czerń i jej odcienie zagwarantowały sobie silną pozycję na polskich dachach, to warto zwrócić uwagę na szlachetne, tradycyjne odcienie dachówek w kolorach jesieni.
Źródło informacji: Fama PR Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2021-10-08
Candy przedstawia 4 nowe piekarniki do zabudowy z innowacyjną funkcją Cook Light
Marka Candy, znana z wielu innowacyjnych produktów AGD, wprowadza na rynek 4 nowe piekarniki do zabudowy, które przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym użytkownikom.
BIZNES
2021-10-04
Matki gamerki na celowniku marketerów
Głównym decydentem, zarówno przy większych jak i mniejszych zakupach w przeciętnym domu są zazwyczaj kobiety
BIZNES
2021-10-04
Glovo wspiera warszawską „Kuchnię konfliktu”
Glovo, w ramach społecznej aktywności firmy, nawiązało współpracę z warszawską „Kuchnią konfliktu”, z której kurierzy dowiozą zamówione posiłki zupełnie za darmo. To miejsce dające pracę i szansę na normalne życie osobom ze statusem uchodźcy z krajów ogarniętych konfliktami
BIZNES
2021-09-24
Hisense prezentuje swoje najbardziej uznane i docenione telewizory
Hisense na konferencji prasowej „Nowa mistrzowska ramówka telewizyjna Hisense na jesień” zaprezentował również trzy tegoroczne wyjątkowe modele telewizorów
BIZNES
2021-09-14
E-sklep AZETA PL dostarcza kosmetyki tego samego dnia
Rynek e-commerce rośnie w dynamicznym tempie zarówno w Polsce jak i na świecie. Jednocześnie rosną wymagania konsumentów, którzy coraz częściej jako kluczowy aspekt zakupów internetowych wskazują szybkość dostawy zamówienia, co z kolei wymusza zmiany w sektorze logistyki.