Biuro prasowe
BIZNES
2021-07-22
Polacy nie chcą rezygnować z mięsa i nabiału dla dobra klimatu
Polacy nie chcą rezygnować z mięsa i nabiału dla dobra klimatu
– a zmiana jest konieczna
Źródło informacji: Yellowcups
czytaj więcej
BIZNES
2021-07-22
Najemcy Globalworth wracają do biur
Artykuł opisuje kampanię prowadzonę przez firmę Globalworth, przeprowadzaną pod hasłem OFFICE RENAISSANCE, która ma na celu propagowanie bezpiecznego powrotu do pracy w biurach.
Źródło informacji: Globalworth
czytaj więcej
BIZNES
2021-07-22
Veeam ze świetnymi wynikami oraz ponowie trafia do Magicznego Kwadrantu Gartnera
Veeam ogłosił wzrost rocznych przychodów o 26%, ponownie znalazł się także w magicznym kwadrancie Gartnera
BIZNES
2021-07-22
Dotacje napędzają fotowoltaikę
Dla 64% respondentów państwowe i samorządowe dotacje są znacznym czynnikiem zachęcającym do realizacji inwestycji fotowoltaicznych.
BIZNES
2021-07-22
Osiedle MARINUS – nowa inwestycja Develii blisko gdańskiej plaży
Develia, jedna z największych firm deweloperskich w Polsce, rozpoczęła sprzedaż mieszkań na Osiedlu MARINUS w Gdańsku. W ramach czterech budynków powstanie łącznie 81 mieszkań i 2 lokale usługowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
czytaj więcej
BIZNES
2021-07-22
Większe oszczędności w portfelach i więcej inwestycji. Analiza badania o inwesto
Odsetek osób, którym udało się zaoszczędzić, wzrósł w drugim kwartale 2021 roku o 3,2 p.p. i wynosi obecnie 53,6% – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę Tavex. Jak większa chęć zadbania o swoje bezpieczeństwo finansowe wpłynęła na inwestycje?
BIZNES
2021-07-22
Za osiem dni podniebny ambasador Goodyear przybędzie do Polski
Latem marka Goodyear chce podbić nie tylko europejskie drogi. By przykuć uwagę i dotrzeć do szerszego grona klientów, producent wypuścił w niebo swojego ambasadora, sterowiec Goodyear Blimp, który przybędzie z trzydniową wizytą do Polski już 30 lipca.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
BIZNES
2021-07-22
#UnbowlingKFC - niezwykła kampania KFC Poké Bowl
W najnowszej kampanii z udziałem influencerów KFC Polska udowadnia, że pyszna nowość KFC Poké Bowl może być zjedzona wszędzie i w niemal każdej pozycji, oczywiście z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
BIZNES
2021-07-22
Fusion shoppers nowym wyzwaniem handlu detalicznego
Nowe dane DS Smith, wiodącego dostawcy ekologicznych opakowań wskazują narodziny nowego typu konsumenta tzw. fushion shopper, czyli osoby łączącej zakupy w kilku kanałach: zarówno w sklepie stacjonarnym, internetowym i metodą click&collect.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
czytaj więcej
BIZNES
2021-07-22
Brother został sponsorem PreZero Grand Prix PLS
Firma Brother, producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych oraz sponsor Polskiej Ligi Siatkówki S.A., będzie również wspierać letnie rozgrywki PreZero Grand Prix PLS.