Biuro prasowe

BIZNES 2021-09-08

Invenzia uczy aktywnie. Nowa szkoła językowa w Białymstoku

Wspólne gotowanie włoskich i francuskich dań, konwersacje podczas joggingu, czy językowe podróże – takie kreatywne formy nauki języków proponuje Invenzia, pierwsza w Białymstoku internetowa szkoła języka francuskiego i włoskiego.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-07

Swoboda projektowania łazienek z biblioteką plików od TECE

Modele 2D, 3D i BIM, a także zdjęcia, opisy i dane techniczne – teraz projektowanie łazienek oraz instalacji stało się jeszcze bardziej komfortowe. Umożliwia to nowa baza produktów TECE.
BIZNES 2021-09-06

Systemy online do zarządzania finansami w małych firmach

Dostępne są już platformy on-line wykonujące zadanie tzw. Cyfrowego asystenta finansowego lub wirtualnego CFO.
BIZNES 2021-09-06

Nowa dyrektorka finansowa GLS Poland

Stanowisko CFO w GLS Poland objęła Marta Ludwiczak, menadżerka z międzynarodowym doświadczeniem w różnych branżach. Wesprze firmę w realizacji nowej strategii rozwoju.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-06

Biznes biznesowi wilkiem

Handel, przemysł i telekomunikacja – to branże, które zaraz po sektorze finansowym, czekają na spłatę największych kwot ze strony polskich firm.
BIZNES 2021-09-02

Platforma OdFreelancera.pl już na rynku polskim

O zaletach korzystania z platformy z ofertami pracy dla freelancerów
Źródło informacji: Agencja Face it!
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-02

Sieć KOKU Sushi podsumowuje 10 lat na rynku

Pierwszy lokal KOKU Sushi powstał dekadę temu w Białymstoku.
BIZNES 2021-09-02

Jakie prezenty w katalogu nagród?

Firma, która organizuje własny program, powinna się dobrze postarać, aby oferowane korzyści były naprawdę atrakcyjne. Bez dobrych nagród nie ma co liczyć na sukces.
Źródło informacji: Empemedia
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-01

Sprawdź, jak sprawnie przygotować firmę na 4 kwartał.

W jaki sposób przygotować organizację na 4 kwartał?
BIZNES 2021-09-01

Jak zmieniła się komunikacja marek na przestrzeni ostatnich dekad ?

Zaczęłam biznes reklamowy od prostych projektów, aby kilka lat później obsługiwać największe marki na polskim rynku. Przez ostatnie lata wraz z zespołem realizowaliśmy kampanie dla liderów w swoich branżach, jednak równolegle nie mogliśmy zapomnieć o własnym rozwoju.