Biuro prasowe

BIZNES 2021-08-03

Nałęczowianka odsłania mural pochłaniający zanieczyszczenia

W centrum Warszawy pojawił się specjalny mural namalowany farbami pochłaniającymi zanieczyszczenia, na którym marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka dziękuje konsumentom za poprawne sortowanie odpadów.
BIZNES 2021-08-02

Elementy strategii marketingowej. Czy pamiętałeś o wszystkich?

43% firm nie posiada strategii marketingowej*. Z kolei aż 50% osób błędnie utożsamia strategię marketingową z planem marketingowym.
BIZNES 2021-07-31

Marka True men skin care wchodzi do Notino

True men skin care – polska, pielęgnacyjna marka dla mężczyzn – rozpoczęła współpracę z Notino, największym sklepem internetowym z perfumami i kosmetykami w Europie.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-07-30

DB Schenker najbardziej odpowiedzialną firmą w swojej branży

DB Schenker zwyciężył w 15. edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm w kategorii „transport, logistyka, usługi”.
BIZNES 2021-07-30

Spadła liczba upadłości firm, wzrosła liczba restrukturyzacji

W pierwszej połowie 2021 r. sądy ogłosiły upadłość wobec 201 firm. 36 proc. z nich było notowanych w Krajowym Rejestrze Długów już rok przed ogłoszeniem upadłości przez sąd, a w dniu bankructwa 58 proc.
BIZNES 2021-07-30

Ekologia w e-commerce – oczekiwania konsumentów czy odpowiedzialność w biznesie?

Rynek e-commerce rozwija się coraz bardziej dynamicznie, a zwiększona liczba wysyłanych zamówień może negatywnie wpływać na środowisko. Dzieje się tak szczególnie w przypadku wykorzystywania do pakowania przesyłek plastiku i niebiodegradowalnych opakowań.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-07-30

Integracja w biznesie to niższe koszty

Integrujmy! Ten trend nie bez powodu staje się coraz silniejszy w rozmaitych branżach i obszarach biznesu. Jeśli wiele usług łączy się ze sobą w jednym systemie, przeważnie przekłada się to na oszczędności – czasu i pieniędzy.
Źródło informacji: Empemedia
czytaj więcej
BIZNES 2021-07-29

Przedszkole w smartfonie: LiveKid z rundą 9 mln zł od giełdowych inwestorów

9 mln złotych i January Ciszewski, Nunatak Capital oraz IMPERIO na pokładzie LiveKid - polskiego startupu, który stworzył ekosystem wsparcia dla rodziców, przedszkoli i żłobków. Z rozwiązania codziennie korzysta w Europie ponad 150 tysięcy użytkowników.
Źródło informacji: Ro
czytaj więcej
BIZNES 2021-07-29

Na czym polegają skuteczne media relations?

Ogromna konkurencja rynkowa oraz wysokie wymagania ze strony samych konsumentów niejako wymuszają na biznesach cykliczną obecność w mediach.
BIZNES 2021-07-29

(post)Pandemiczna reorganizacja branży sportowej

Pandemia wprowadziła do branży sportowej jedną z największych rewolucji w historii. Zmieniły się zachowania klientów, zainteresowanie poszczególnymi dyscyplinami. Konsument nie jest tym samym odbiorcą, z którym mieliśmy do czynienia przed pandemią.