Biuro prasowe

BIZNES 2022-07-26

Idź swoją drogą – Grupa Selena świętuje jubileusz 30-lecia

Szybkość i elastyczność działania oraz zespół fantastycznych ludzi – zdaniem Jacka Michalaka, prezesa zarządu Grupy Selena, to kluczowe czynniki, by firma odnosiła światowe sukcesy.
BIZNES 2022-07-26

Czym kraje będą zastępowały węgiel i gaz?

Zaledwie 10 krajów na świecie posiada aż 88 proc. całościowych zasobów węgla – wynika z BP Statistical Review of World Energy 2021.
BIZNES 2022-07-25

GLS chce być firmą klimatycznie neutralną w 2045 roku

Operator kurierski wdraża program Climate Protect i do 2045 roku chce osiągnąć klimatyczną neutralność.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
BIZNES 2022-07-25

Outsourcing kadrowo-płacowy

sposób na zmniejszenie kosztów i zwiększenie efektywności firm
Źródło informacji: Bromo
czytaj więcej
BIZNES 2022-07-25

DŁUŻNICY NA WAKACJACH: “DZIEŃ DOBRY, ZAPŁACĘ JUTRO!”

NAJCZĘSTSZE WYMÓWKI ZADŁUŻONYCH
Źródło informacji: Bromo
czytaj więcej
BIZNES 2022-07-25

Po co firmom jest potrzebny co-development?

Jak zwiększyć szansę na sukces? Kluczem jest co-development!
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
czytaj więcej
BIZNES 2022-07-22

Niezapłacone faktury zmartwieniem ponad połowy przedsiębiorców

• Ponad połowa z ankietowanych małych i średnich przedsiębiorców miała problem z nieuregulowanymi lub opóźnionymi fakturami od swoich kontrahentów. Szczególnie odczuwają to małe firmy, zatrudniające od 10 do 49 osób. Tylko 22% z nich zadeklarowało, że dostrzega takich problemów.
BIZNES 2022-07-21

Działasz w branży fashion? Poznaj rynki krajów bałtyckich!

W 2021 r. rynek mody w krajach bałtyckich zwiększył swoją wartość, głównie za sprawą handlu elektronicznego, który w branży fashion wzrósł o 35% w porównaniu z rokiem 2020.
BIZNES 2022-07-21

Jak zostać liderem? Sprawdź poniższe wskazówki.

Niektórzy rodzą się z naturalnymi predyspozycjami do zarządzania ludźmi. Inni zaś muszą nauczyć się pewnych umiejętności.
BIZNES 2022-07-20

Polacy nie chcą krótszego tygodnia pracy

Z raportu ADP „People at Work 2022: A Global Workforce View” wynika, że tylko ¼ Polaków (25,71 proc.) chciałaby zredukować liczbę dni pracy, pod warunkiem zachowania takiego samego wynagrodzenia i zwiększenia liczby godzin spędzanych w firmie w ciągu doby.