Biuro prasowe
BIZNES
2022-11-24
GROHE ogłasza konferencję GROHE X Summit 2023 pod hasłem „Caring for Water”
W dniach 7-9 marca 2023 roku marka GROHE zaprasza swoich partnerów biznesowych oraz konsumentów na wirtualną konferencję na platformie GROHE X
BIZNES
2022-11-24
GROHE ogłasza konferencję GROHE X Summit 2023 pod hasłem „Caring for Water”
W dniach 7-9 marca 2023 roku marka GROHE zaprasza swoich partnerów biznesowych oraz konsumentów na wirtualną konferencję na platformie GROHE X
BIZNES
2022-11-24
Co siódma polska przedsiębiorczyni rozważa zmianę branży, z czego połowa z nich
Dwie na pięć Polek chciałoby prowadzić własną firmę, co szósta z nich wybrałaby branżę edukacji, a co dziesiąta IT – wynika z raportu „Bizneswoman Roku: Polki i przedsiębiorczość” Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.
Źródło informacji: Rocket Science
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-23
Nowe otwarcie w Westfield Mokotów – pierwszy salon Jott w Polsce
Tegoroczny listopad przyniósł kolejną nowość w Westfield Mokotów. Swój pierwszy butik w Polsce, zdecydowała się otworzyć tu francuska marka Jott, od niedawna należąca do słynnej grupy LVMH. Jest to kolejne wzmocnienie oferty premium w warszawskim centrum handlowym.
BIZNES
2022-11-23
Dlaczego etykiety są tak istotne dla przemysłu i gospodarki?
Etykiety stanowią jeden z elementów niezbędnych do zapewnienia prawidłowego przebiegu procesów produkcyjnych, logistycznych oraz sprzedażowych.
BIZNES
2022-11-22
Skuteczny lider: co zrobić, gdy pracownicy odczuwają jesienny spadek motywacji?
Jesienią wiele osób odczuwa przemęczenie i brak chęci do pracy.
BIZNES
2022-11-21
Jakie wina kupują Polacy? Także niemieckie i czeskie!
Gdy spojrzymy na wybory zakupowe Polaków, okaże się, że bardzo chętnie sięgamy także po wina z Gruzji, Mołdawii, a nawet z Niemiec i z Czech.
Źródło informacji: Empemedia
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-18
Wsparcie marki GROHE w ramach kampanii "Make a Splash!"
Dzięki wsparciu marki GROHE w ramach kampanii „Make a Splash!”, LIXIL i UNICEF zapewniły dostęp do bezpiecznych rozwiązań wodno-sanitarnych w Nigerii i Indonezji
BIZNES
2022-11-18
Wsparcie marki GROHE w ramach kampanii "Make a Splash!"
Dzięki wsparciu marki GROHE w ramach kampanii „Make a Splash!”, LIXIL i UNICEF zapewniły dostęp do bezpiecznych rozwiązań wodno-sanitarnych w Nigerii i Indonezji
BIZNES
2022-11-18
Prezes Etisoft Michał Majnusz dołączył do Zarządu Etisoft Smart Solutions
Do Zarządu Etisoft Smart Solutions, jako przedstawiciel głównego udziałowca dołączył 2 listopada Michał Majnusz, prezes Etisoft.