Biuro prasowe
BIZNES
2021-09-27
Świętuj Międzynarodowy Dzień Kawy z Costa Coffee!
Popularny, aromatyczny napój, bez którego wielu z nas nie wyobraża sobie poranka - już 29 września obchodzi swoje święto.
czytaj więcej
BIZNES
2021-09-22
Packeta intensywnie wkracza na polski rynek
Packeta – globalna, cyfrowa platforma e-commerce, oferująca usługi dla sklepów internetowych, intensyfikuje swoje działania na polskim rynku.
czytaj więcej
BIZNES
2021-09-21
Jesień pełna smaku w Costa Coffee
W związku z nadchodzącą szybkimi krokami jesienią, sieć kawiarni Costa Coffee przychodzi z nowymi, przepysznymi produktami.
czytaj więcej
BIZNES
2021-09-16
Coccodrillo wśród najlepszych Polskich dziecięcych marek odzieżowych
Marka Coccodrillo została nagrodzona Brązowym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021. W tegorocznej edycji, według opinii konsumentów, firma zasłużyła na wyróżnienie w kategorii “Polskie dziecięce marki odzieżowe”.
czytaj więcej
BIZNES
2021-09-16
Super-Pharm otworzył kolejną placówkę w Warszawie
Super-Pharm już od 20-lat jest obecny na polskim rynku. Sieć stale rozwija się, poszerzając asortyment oraz uruchamiając kolejne punkty sprzedaży stacjonarnej. We wrześniu br. otwarta została 77 placówka – przy ul. Wolskiej w Warszawie.
czytaj więcej
BIZNES
2021-09-16
Za dwa lata udział sprzedaży internetowej w rynku detalicznym przekroczy 20%
W 2020 r. rynek internetowej sprzedaży detalicznej wzrósł o ponad 45% rok do roku i stanowił około 15% rynku detalicznego w Polsce.
czytaj więcej
BIZNES
2021-09-14
W pełni elektryczny samochód dystrybucyjny Volvo FL Electric zasilił flotę Żabki
Żabka, z myślą o ochronie miast i ich mieszkańców przed szkodliwym wpływem smogu i hałasu, realizuje kolejne inwestycje na polu elektromobilności.
czytaj więcej
BIZNES
2021-09-10
Obiad ze Scooby-Doo dla dziecka tylko w Żabce
Sieć sklepów Żabka rozszerza portfolio dań obiadowych marki własnej Szamamm o produkty dla dzieci.
czytaj więcej
BIZNES
2021-09-09
PMR: Rynek żywności bio wzrósł o ponad 20% w 2020 r.
Chociaż pandemia COVID-19 sparaliżowała częściowo handel stacjonarny, nie zaszkodziła ona segmentowi żywności bio, który wzrósł w 2020 r. w tempie kilkukrotnie wyższym niż cały rynek spożywczy ogółem.
czytaj więcej