Biuro prasowe
BIZNES
2021-05-05
JAK ZMIENIAJĄ SIĘ ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W SIECI
UPS publikuje Smart E-commerce Report 2021
czytaj więcej
Ranking e-commerce’ów. Gdzie i jak Polacy robią zakupy?
Wydatki Polaków w sklepach internetowych rosną najszybciej w Europie. Ponad połowa wydaje już tą drogą ponad 300 zł miesięcznie. Polscy Internauci dużo piszą o kupowaniu online. Największą popularnością cieszą się marketplace’y, np. Allegro, OLX czy Vinted.
czytaj więcej
BIZNES
2021-05-05
Największą kategorią pozakosmetyczną w drogeriach jest chemia gospodarcza
Spośród asortymentu niekosmetycznego sprzedawanego w drogeriach kosmetycznych największe przychody generuje chemia gospodarcza, jak wynika z analizy PMR ze stycznia 2021 r.
czytaj więcej
BIZNES
2021-05-05
Marka FITANU.COM w Galerii Klif w Gdyni
Grupa Kapitałowa Martes Sport rozwija nowy koncept premium. W Galerii Klif w Gdyni 4 maja otwarty został showroom sklepu internetowego FITANU.COM.
czytaj więcej
BIZNES
2021-05-04
Lodowe królestwo smaków w Costa Coffee
Za oknami słońce grzeje coraz mocniej, a to może oznaczać tylko jedno – nadchodzi lato.
czytaj więcej
BIZNES
2021-05-04
KappAhl kolejnym najemcą odzieżowym Atrium Molo
KappAhl kolejnym najemcą odzieżowym Atrium Molo
czytaj więcej
BIZNES
2021-05-03
Raport PMR: Kosmetyki kolorowe najszybciej rosnącym segmentem kosmetycznym
Kosmetyki kolorowe są drugim największym segmentem rynku artykułów kosmetycznych, z prognozowanym udziałem w rynku na poziomie prawie 20% w 2026 r. Wynika to ze wzrostu wydatków na tą kategorię wśród konsumentów.
czytaj więcej
Badanie PMR: Jedna trzecia Polaków kupuje sprzęt AGD/RTV marek własnych
Jak wynika z badania PMR przeprowadzonego na reprezentatywnej próbie Polaków na przełomie listopada i grudnia 2020 r., jedna trzecia badanych kupuje sprzęt AGD/RTV lub elektronikę pod marką własną.
czytaj więcej
Redan podtrzymuje ścisłą współpracę z Top Secret
Redan opublikował sprawozdanie finansowe za 2020 r.
czytaj więcej
BIZNES
2021-04-29
MŚP, które postawiły na rozwiązania cyfrowe, odnotowały nawet 50% wzrost r/r
Miniony rok to dla większości firm okres niepewności, ciągłych zmian oraz przenoszenia
się do wirtualnego świata.
czytaj więcej