Biuro prasowe
Swobodniejsze, ale wciąż bezpieczne zakupy w Atrium Kasztanowa
Swobodniejsze, ale wciąż bezpieczne zakupy w Atrium Kasztanowa
BIZNES
2022-02-24
Forum Koszalin inauguruje rok nowych otwarć
Zima w największym centrum handlowym w regionie upływa pod znakiem nowości. Do grona najemców dołączyły dwie nowe marki – pierwszy w mieście salon KODANO Optyk i długo wyczekiwany Kaufland.
Źródło informacji: PR Inspiration
czytaj więcej
Nowi najemcy i modernizacje sklepów w CH Focus
Nowi najemcy i modernizacje sklepów w CH Focus
BIZNES
2022-02-23
Oferta Wiosenna marki Wawel
Na półkach sklepowych pojawiła się już Oferta Wiosenna marki Wawel
BIZNES
2022-02-22
Pierwsza Żabka Nano w sklepie sieci Leroy Merlin
Z możliwości szybkich i bezproblemowych zakupów mogą korzystać już klienci i pracownicy sklepu Decathlon, klubu fitness Zdrofit, a od teraz także GIGAmarketu Leroy Merlin przy Al. Jerozolimskich 244 w Warszawie.
BIZNES
2022-02-22
Giełda napędza rozwój Shopera. Wyniki finansowe na rekordowych poziomach
Shoper, lider polskiego rynku rozwiązań dla e-commerce oferowanych w modelu SaaS, opublikował wstępne szacunkowe wyniki finansowe za 4 kwartał i cały rok 2021. Przychody, skorygowany zysk EBITDA oraz obroty na platformie rosły najszybciej w historii.
BIZNES
2022-02-21
Coccodrillo po raz 10. zagrało z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Pochodząca z Wielkopolski marka odzieży dziecięcej Coccodrillo po raz kolejny wsparła Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
BIZNES
2022-02-19
Darmowa dostawa w e-handlu. Pewniak czy... duże ryzyko?
Gratisowa dostawa w e-commerce staje się normą, zwłaszcza w sklepach z modą i odzieżą. Ale handlowcy mogą na niej więcej stracić niż zyskać, jeśli nie rozważą alternatywnych opcji, a z darmowych przesyłek nie uczynią części szerszej strategii.