Biuro prasowe

BIZNES 2021-07-01

Wakacyjne soboty pełne atrakcji w Galerii Północnej

W każdą sobotę lipca i sierpnia klienci Galerii Północnej będą mogli wziąć udział w bezpłatnych zajęciach jogi, grze terenowej i koncertach na żywo.
Źródło informacji: Valkea Media
czytaj więcej
Handel BIZNES 2021-06-30

HalfPrice w Atrium Copernicus

HalfPrice w Atrium Copernicus
BIZNES 2021-06-30

Polacy masowo wyszukują klimatyzatory, wiatraki i baseny ogrodowe

Według analityków DevaGroup w maju tego roku poszczególne hasła były wyszukiwane – 529 470, 94 450 oraz 364 980 razy, a co 20 Polak buszował w sieci z nadzieją na znalezienie idealnego stroju kąpielowego.
Źródło informacji: PR Calling
czytaj więcej
BIZNES 2021-06-29

Rebranding Lionelo

Lionelo po blisko 8. latach na rynku wprowadza nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej.„Rebranding jest odpowiedzią na potrzebę wzmocnienia pozycji marki, przesunięcia środka ciężkości w komunikacji na potrzeby rodziców oraz stałego podnoszenia jakości produktów”.
BIZNES 2021-06-28

Żabka wspiera zrównoważone życie w zgodzie z planetą

Sieć ogłasza nową „Strategię dla Grupy Żabka” i publikuje raport podsumowujący działania w obszarze ESG za 2020 rok.
BIZNES 2021-06-22

Maxi Zoo w Atrium Płock

Maxi Zoo w Atrium Płock
BIZNES 2021-06-22

Detaliści wskazali najlepiej sprzedające się produkty w Polsce

Na podstawie dwuetapowego badania przeprowadzonego przez dwie niezależne firmy badawcze - Brainlab i CMR, branżowy miesięcznik „Handel” wybrał najlepiej sprzedające się produkty w polskich sklepach.
BIZNES 2021-06-22

Nowe smaki w ofercie „Niska cena cały rok” od Costa Coffee

Pogoda za oknem zmienia się, a wraz z nią oferta „Niska cena cały rok”.
BIZNES 2021-06-22

Modern Commerce w dwa lata chce podwoić przychody i zwiększyć EBITDA

Modern Commerce, notowana na NewConnect grupa e-commerce związana z dobrami luksusowymi, przedstawiła nową strategię rozwoju na lata 2021-2024.
BIZNES 2021-06-18

50 zł za koszulkę = 50 zł dla domu dziecka - #DreamTIM dla Dzieciaków trwa!

Na TIM.pl wystartowała sprzedaż koszulek charytatywnych #DreamTIM dla Dzieciaków. Całkowity przychód z ich sprzedaży trafi do 17 domów dziecka z całej Polski.
Źródło informacji: TIM SA
czytaj więcej