Biuro prasowe

BIZNES 2022-03-29

Dealz kontynuuje ekspansję i otwiera 200. sklep w Polsce!

Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, otworzyła w Kłodzku swój 200. sklep w Polsce. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów międzynarodowych marek w konkurencyjnych cenach. To jeden z pierwszych sklepów sieci działających w nowej odsłonie.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Dealz
czytaj więcej
BIZNES 2022-03-29

Nowy koncept franczyzowy na rynku – Fit Ice Cream

Nowy koncept franczyzowy na rynku – Fit Ice Cream
BIZNES 2022-03-29

E-commerce B2B na fali wzrostu

Coraz więcej osób postrzega handel cyfrowy jako wydajny i skuteczny sposób zakupu produktów i usług korporacyjnych. Potwierdzają to dane – tylko za oceanem, w ubiegłym roku sprzedaż online w e-commerce B2B wzrosła o blisko 18 proc., osiągając poziom 1,63 bln dolarów
BIZNES 2022-03-29

KOKU Sushi wspiera pięściarza Macieja Marchla

KOKU Sushi wspiera pięściarza Macieja Marchla
BIZNES 2022-03-29

Fit Cake wycofuje się z Rosji

Fit Cake wycofuje się z Rosji
BIZNES 2022-03-24

Shopping Index Q1: spadają wydatki i zamówienia, a inflacja daje się we znaki

Towarami, które drożeją najszybciej są produkty z grupy meble, sprzęt AGD oraz akcesoria kuchenne i wystrój wnętrz. Stosunkowo wolno drożeje natomiast obuwie.
BIZNES 2022-03-24

Lagardère Travel Retail ma nowy format

Lagardère Travel Retail wprowadza nowy koncept sklepów Inmedio TOP&POP ze specjalną ekspozycją nowości i bestsellerów.
Źródło informacji: PR Hub Sp z o.o.
czytaj więcej
BIZNES 2022-03-23

Technologie handlowe biją rekordy. Czas na sklepy „nowej ery”

Skala inwestycji w rozwiązania klasyfikowane jako retail tech, a więc nowe technologie wykorzystywane w handlu detalicznym, przekroczyła w minionym roku, po raz pierwszy w historii, 100 miliardów dolarów
BIZNES 2022-03-23

Rynek produktów RTV, AGD i sprzętu elektronicznego w dobie COVID-19

Czynnikiem, który najmocniej wpływał w ostatnich dwóch latach (2020-2021) na rynek produktów RTV, AGD i elektroniki użytkowej jest pandemia COVID-19.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES 2022-03-22

Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty eko

Trend eko przybiera na sile. Szturmem podbija wiele branż, począwszy od świata motoryzacji i mody, po branżę higieniczno-kosmetyczną. Jednym z najważniejszych motorów tych zmian są konsumenci, którzy coraz uważniej przyglądają się etykietom na artykułach oraz samym producentom.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Ecowipes
czytaj więcej