Biuro prasowe

BIZNES 2021-09-16

Super-Pharm otworzył kolejną placówkę w Warszawie

Super-Pharm już od 20-lat jest obecny na polskim rynku. Sieć stale rozwija się, poszerzając asortyment oraz uruchamiając kolejne punkty sprzedaży stacjonarnej. We wrześniu br. otwarta została 77 placówka – przy ul. Wolskiej w Warszawie.
BIZNES 2021-09-16

Za dwa lata udział sprzedaży internetowej w rynku detalicznym przekroczy 20%

W 2020 r. rynek internetowej sprzedaży detalicznej wzrósł o ponad 45% rok do roku i stanowił około 15% rynku detalicznego w Polsce.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-14

W pełni elektryczny samochód dystrybucyjny Volvo FL Electric zasilił flotę Żabki

Żabka, z myślą o ochronie miast i ich mieszkańców przed szkodliwym wpływem smogu i hałasu, realizuje kolejne inwestycje na polu elektromobilności.
BIZNES 2021-09-10

Obiad ze Scooby-Doo dla dziecka tylko w Żabce

Sieć sklepów Żabka rozszerza portfolio dań obiadowych marki własnej Szamamm o produkty dla dzieci.
BIZNES 2021-09-10

Hebe nowym najemcą Atrium Molo

Hebe nowym najemcą Atrium Molo
BIZNES 2021-09-09

PMR: Rynek żywności bio wzrósł o ponad 20% w 2020 r.

Chociaż pandemia COVID-19 sparaliżowała częściowo handel stacjonarny, nie zaszkodziła ona segmentowi żywności bio, który wzrósł w 2020 r. w tempie kilkukrotnie wyższym niż cały rynek spożywczy ogółem.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES 2021-09-08

Jak pandemia wpłynęła na przyszłość branży detalicznej?

Rok 2020 okazał się bezwzględny dla stacjonarnych sklepów. Zaczęliśmy funkcjonować w nowej rzeczywistości - wiele sklepów zostało zmuszonych do zamknięcia butików i punktów stacjonarnych, tracąc swą zaletę, którą było namacalne poznanie produktu przed dokonaniem zakupu.
BIZNES 2021-09-08

Smaki jesieni w nowej kampanii Costa Coffee

Już 8 września startuje Kampania Jesienna Costa Coffee, w której do odkrycia będą nowe, przepyszne produkty w menu.
BIZNES 2021-09-01

Telewizyty lekarskie HomeDoctor od teraz dostępne w Żabce

Żabka oferuje swoim klientom pierwszą w Polsce usługę przedpłaconego vouchera na telekonsultację lekarską, przygotowaną przez firmę HomeDoctor. Dzięki jej wprowadzeniu, sieć ułatwia pacjentom w całej Polsce dostęp do lekarzy wielu specjalizacji.
BIZNES 2021-08-31

Handel 2021: Kto utrzymuje się na pandemicznej fali wzrostu a kto zaczął tracić?

Firma Medallia przeanalizowała dane od 2 mln użytkowników próbując odpowiedzieć na pytanie kto wciąż zyskuje na pandemicznej fali wzrostu a kto zaczął tracić.
Źródło informacji: ITBC Communication
czytaj więcej