Biuro prasowe
BIZNES
2022-03-24
Lagardère Travel Retail ma nowy format
Lagardère Travel Retail wprowadza nowy koncept sklepów Inmedio TOP&POP ze specjalną ekspozycją nowości i bestsellerów.
Źródło informacji: PR Hub Sp z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2022-03-23
Technologie handlowe biją rekordy. Czas na sklepy „nowej ery”
Skala inwestycji w rozwiązania klasyfikowane jako retail tech, a więc nowe technologie wykorzystywane w handlu detalicznym, przekroczyła w minionym roku, po raz pierwszy w historii, 100 miliardów dolarów
BIZNES
2022-03-23
Rynek produktów RTV, AGD i sprzętu elektronicznego w dobie COVID-19
Czynnikiem, który najmocniej wpływał w ostatnich dwóch latach (2020-2021) na rynek produktów RTV, AGD i elektroniki użytkowej jest pandemia COVID-19.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES
2022-03-22
Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty eko
Trend eko przybiera na sile. Szturmem podbija wiele branż, począwszy od świata motoryzacji i mody, po branżę higieniczno-kosmetyczną. Jednym z najważniejszych motorów tych zmian są konsumenci, którzy coraz uważniej przyglądają się etykietom na artykułach oraz samym producentom.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Ecowipes
czytaj więcej
BIZNES
2022-03-21
Rynek sprzedaży online w Polsce to już ćwierć miliona firm
W ciągu ostatnich pięciu lat 178 tys. firm dodało do swojej głównej działalności kod branżowy oznaczający sprzedaż w Internecie, jak wynika z analizy KRS. Aż 70 proc. tej liczby przypada na rok 2021.
BIZNES
2022-03-21
Za szklaną witryną. O zastosowaniu szkła w handlu
Dużą rolę w przyciąganiu klientów odgrywa odpowiednio zaprojektowana witryna. Wymaga to wiedzy i umiejętności, ale również zastosowania właściwych materiałów. Najważniejszym z nich jest szkło.
Źródło informacji: Pilkington IGP
czytaj więcej
BIZNES
2022-03-18
Rynek karmy nie zważa na problemy gospodarcze
Rynek karmy dla zwierząt, wbrew przeciwnościom społecznym i ekonomicznym, wykazał się niezwykłą odpornością na zagrożenia wywołane pandemią i związane z nią konsekwencje gospodarcze.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
BIZNES
2022-03-17
KOKU Sushi wprowadza model kuchni centralnej
KOKU Sushi wprowadza model kuchni centralnej
BIZNES
2022-03-17
Kryzys demograficzny – główna bolączka rynku produktów dla dzieci w Polsce 2021
Rynek produktów dla dzieci* w Polsce w 2020 r. wart był 14,49 mld zł po zanotowaniu 2,3% spadku r/r, wynika z najnowszego raportu PMR.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES
2022-03-15
Podsumowanie roku 2021 w handlu tradycyjnym
Rok 2021 był kolejnym rokiem wciąż trwającej pandemii.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej