Biuro prasowe

BIZNES 2021-08-18

Mobilna Żabka na Top of the Top Sopot Festival

Mobilna Żabka – nowy, innowacyjny koncept sklepów sieci Żabka pojawił się na tegorocznym Top of the Top Sopot Festival. Dwa tygodnie temu pawilon miał swoją premierę we Wrocławiu, a od 17 do 19 sierpnia br. jest dostępny dla uczestników i gości sopockiego festiwalu.
BIZNES 2021-08-18

Wakacje - czas odpoczynku? Nie dla złodziei - czyli jak się kradnie na wakacjach

W wakacje chętnie wybieramy się do popularnych miejscowości nad morzem, jeziorami czy w górach. Jednak wraz z rzeszą uczciwych turystów, do wakacyjnych miejsc zjeżdżają także ci mniej uczciwi. Co najchętniej kradną w małych sklepach? Alkohol!
BIZNES 2021-08-17

Mistrzowie ochłodzenia, czyli mrożone kawy w Costa Coffee

W upalne dni pyszne orzeźwienie zapewnią wyjątkowe kawy mrożone od Costa Coffee.
BIZNES 2021-08-16

PMR: Dyskonty będą rosły powyżej 7% rocznie

W latach 2021-2026 dyskonty będą najszybciej rozwijającym się kanałem na rynku spożywczym w Polsce, wynika z najnowszych prognoz PMR.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES 2021-08-13

Polacy ruszyli do sklepów w poszukiwaniu artykułów do nauki zdalnej i stacjonarn

Polacy przygotowali o 38,23% więcej spisów artykułów szkolnych r/r. W tym roku dużą popularnością cieszą się nie tylko standardowe elementy wyprawki, ale także sprzęt pomocny podczas nauki w trybie zdalnym.
Źródło informacji: PR Calling
czytaj więcej
BIZNES 2021-08-12

Rynek HoReCa odbije w 2021 nawet w scenariuszu „czwartej fali”

Rynek HoReCa, definiowany jako rynek gastronomii hotelowej (Ho), restauracyjny (Re) i rynek cateringu (Ca), był wart 25,9 mld zł (5,1 mld €) w 2020 r., notując spadek 30,9%. Był to pierwszy spadek wartości tego rynku od kilkunastu lat.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES 2021-08-09

Moc orzeźwiającego smaku i aromatu – trzy kawy Cold Brew w Costa Coffee

W sieci kawiarni Costa Coffee, na wszystkich spragnionych czekają kawy Cold Brew w wersji Black, Latte oraz Słony Karmel.
BIZNES 2021-08-06

Ekologia ważną częścią oferty Intermarché

Intermarché stawia na ekologiczne produkty i rozwiązania, aby poszerzyć ofertę sieci i odpowiadać na oczekiwania klientów. Muszkieterowie wprowadzili do sprzedaży jednorazowe naczynia sprzedawane pod marką własną Domedia.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
czytaj więcej
BIZNES 2021-08-06

Co kupują Pol’and’Rockowi festiwalowicze? – festiwalowy Lidl Polska w liczbach

Kolejna edycja Pol’and’Rock Festival już za nami. Już po raz 11. na terenie wydarzenia działał festiwalowy sklep Lidl Polska. Firma Lidl Polska przez 12 lat wspólnego grania z WOŚP, dzięki zaangażowaniu pracowników i klientów przekazała na rzecz Fundacji aż 33 milionów złotych!
BIZNES 2021-08-05

Automatyzacja pakowania usprawnia e-commerce

Automatyzacja pakowania w e-commerce i spełnienie ekologicznych oczekiwań klientów, mogą stanowić o przewadze konkurencyjnej w tym kanale.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
czytaj więcej