Biuro prasowe
BIZNES
2021-03-17
Bricomarché z nową misją, claimem i platformą komunikacji marki
„Dom to nasza wspólna pasja” – tak brzmi nowa misja sieci Bricomarché, która chce wspierać klientów w rozwijaniu ich zainteresowań związanych z domem.
BIZNES
2021-03-17
Jak w prosty sposób podnieść sprzedaż o 11%?
Technologia RFID obecna jest w wielu produktach sportowych i wystarczy tylko z niej skorzystać
BIZNES
2021-03-16
MLEKOVITA jako lider innowacji realizuje kolejny projekt biznesowy
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, którzy oczekują wciąż nowych produktów, Grupa MLEKOVITA – lider branży mleczarskiej – we współpracy z firmą CPF Poland S.A. przygotowała nową linię dań gotowych Bistro Minutka.
Co (u)gryzie e-commerce
21 wskazówek dla e-commerce na 2021 rok
BIZNES
2021-03-11
Grupa Eurocash nabędzie udziały w spółce prowadzącej sieć sklepów Arhelan
Eurocash zawarł umowę inwestycyjną, na podstawie której nabędzie 49% (a docelowo 50%) udziałów w spółce Arhelan prowadzącej ponad 100 sklepów detalicznych w północno-wschodniej Polsce.
BIZNES
2021-03-11
Muszkieterowie z 3. sklepem w koncepcie Power. Remodeling Intermarché w Śremie
Intermarché w Śremie to już trzeci sklep Muszkieterów, który działa w ramach nowoczesnego konceptu Power. Dzięki wdrożonym modyfikacjom klienci zyskali dostęp do poszerzonego asortymentu produktów, zmienił się także układ supermarketu oraz oprawa wizualna.
BIZNES
2021-03-11
Galeria Północna i Lasy Państwowe zapraszają na wystawę owadów
Na parterze Galerii Północnej klienci mogą obejrzeć wystawę edukacyjno-przyrodniczą, w ramach której prezentowane są gigantyczne figury owadów oraz tematyczne infografiki edukacyjne.
Źródło informacji: Valkea Media
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-11
Grupa Eurocash podsumowuje 2020 rok
Przychody Grupy Eurocash w 2020 r. przekroczyły 25,4 mld zł i były o 2,2% wyższe niż rok wcześniej. Grupa zanotowała wzrost sprzedaży we wszystkich segmentach działalności. Skonsolidowana EBITDA sięgnęła 804 mln zł, co oznacza wzrost o 1,2% w porównaniu z 2019 r.
BIZNES
2021-03-09
Nowe trendy e-commerce
Już 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie, dlatego wiele firm podjęło decyzję o rozszerzeniu działalności online. Zwiększenie konkurencji wymagało od nich skupienia się na działaniach marketingowych, m.in. analizie danych, newsletterach i programach lojalnościowych.