Biuro prasowe
BIZNES
2021-03-25
E-commerce w Polsce: strategie rozwoju firm
Mazars, Noerr oraz SpotData opublikowały raport branżowy pt. „E-commerce w Polsce: strategie rozwoju firm. Raport 2020”.
Źródło informacji: Mazars
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-24
Wielkanocny niezbędnik – roślinne zamienniki nabiału
Wielkanocny niezbędnik – roślinne zamienniki nabiału
Źródło informacji: Yellowcups
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-24
Cyfrowa rewolucja w świecie… etykiet cenowych
Liczy się więc cena i skuteczna informacja o niej. A komunikacja powinna odbywać się w przejrzysty, estetyczny, nowoczesny sposób. Jednym z narzędzi, które temu służą, są elektroniczne etykiety sklepowe.
BIZNES
2021-03-23
Nowe membrany dachowe Koramic – jakość i bezpieczeństwo pod dachem
Budowa dachu to jedno z bardziej odpowiedzialnych zadań przy realizacji inwestycji.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-23
ID Logistics wdraża rozwiązania zwiększające skalę obsługi zamówień Super-Pharm
ID Logistics wzmacnia obsługę zamówień e-commerce i sklepów stacjonarnych, realizowanych w centrum dystrybucji Super-Pharm. Efektem jest zwiększenie zatrudnienia i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań, które optymalizują i zwiększają wydajność obsługi magazynowej.
BIZNES
2021-03-23
Irka Marsze - bohaterka kolejnej odsłony inspirującej kampanii Intermarché
Grupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze nadal inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy.
BIZNES
2021-03-22
Kruszone płatki chili i inne nowości w ofercie KAMIS
Od marca do nowych przypraw w słoiczku dołączają dwa nowe warianty: kruszone płatki chili oraz pieprz cayenne. W portfolio KAMIS pojawi się także nowość w opakowaniu papierowym: czarnuszka.
BIZNES
2021-03-17
Bricomarché z nową misją, claimem i platformą komunikacji marki
„Dom to nasza wspólna pasja” – tak brzmi nowa misja sieci Bricomarché, która chce wspierać klientów w rozwijaniu ich zainteresowań związanych z domem.
BIZNES
2021-03-17
Jak w prosty sposób podnieść sprzedaż o 11%?
Technologia RFID obecna jest w wielu produktach sportowych i wystarczy tylko z niej skorzystać